معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد که هیات‌های شنا، دو و میدانی و ژیمناستیک باید اخذ میزبانی مسابقات کشوری و اردوهای تیم‌ملی را جدی بگیرند.
کد خبر: ۷۸۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 16 October 2019

ابراهیم نصیری با بیان این‌که خوزستان تا پایان سال میزبان 80 رویداد جهانی، بین‌المللی، کشوری و منطقه‌ای است، اظهارکرد: این میزبانی‌ها در 21 رشته انجام می‌شوند و هدف، تقویت و توسعه ورزش خوزستان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امیدها و همچنین افزایش برگزیدگان و عضویت ورزشکاران در تیم‌های‌ملی است. افزایش میزان مدال‌های کشوری، آسیایی و جهانی و جذب علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف، منجر به افزایش ورزشکاران سازمان یافته و غنی شدن اوقات فراغت نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان می‌شود.

وی در ادامه خطاب به هیات‌های پایه و پرمدال، گفت: به هیات‌های شنا، دو و میدانی و ژیمناستیک ابلاغ کتبی ارسال کرده‌ایم و این سه هیات باید میزبانی‌ها از مسابقات کشوری و اردوهای تیم‌ملی را جدی بگیرند. متاسفانه خوزستان در رشته‌های پرمدال و پایه در مسابقات المپیاد کشوری توفیقی نداشت و انتظار و توقع ما این است که این هیات‌ها تا پایان سال، هم در میزبانی مسابقات رده‌های سنی پایه و هم در اخذ اردوهای تیم‌ملی برنامه‌ریزی کنند. این مهم در افزایش توان مهارتی ورزشکاران و آمادگی برای المپیاد سال آینده بسیار مهم است.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: این هیات‌ها باید به خواسته اداره‌کل توجه کنند و کار را جدی بگیرند. امیدوارم در پایان سال شاهد کارنامه قابل قبولی از این سه هیات باشیم. البته دو و میدانی خوزستان کارهای خوبی را از سال گذشته آغاز کرده و توانسته است تا حدودی موفق کار کند. اما انتظار داریم که در تمامی ماده‌ها شاهد رشد این هیات باشیم. ما پشتیبان هیات‌ها هستیم و آن‌ها نیز باید پای کار باشند.

وی در ادامه با بیان این‌که برگزاری لیگ‌های درون استانی منظم مانند هیات فوتبال خوزستان در رده‌های سنی مختلف می‌تواند منجر به کشف، معرفی و پرورش استعدادهای ناب خوزستان شود، افزود: این مهم نیز باید در دستور کار رشته‌های پر مدال و پایه قرار گیرد.

نصیری تاکید کرد: میزبانی‌ها سبب توسعه ورزش و ارتقا سطح سلامتی، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و ایجاد نشاط اجتماعی سالم میشود و بر این اساس به اخذ میزبانی‌های کشوری، منطقه‌ای و بین‌المللی تاکید دارم. همچنین هیات‌ها باید برگزاری کلاس‌های ارتقا، بازآموزی و استاژهای فنی برای داوران و مربیان بومی را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان این‌که باید بهترین بهره را از میزبانی‌ها جهت ارتقا همه جانبه رشته‌های ورزشی برد، عنوان کرد: همچنین تاکید دارم در این میزبانی‌ها از پیشکسوتان دعوت شود و مورد تقدیر قرار بگیرند، ضمن این‌که باید از خانواده معظم شهدای آن رشته و جانبازان و خانواده اسرای سرافراز رشته مربوطه نیز تجلیل شایسته به عمل آید.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در پایان، گفت: هیات‌ها باید فضای همدلی و همزبانی را برای رشد و توسعه رشته ورزشی که میزبانی آن را برعهده دارند، فراهم کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار