رییس قرارگاه اربعین در مرز چذابه خبر داد:
رییس قرارگاه اربعین در مرز چذابه گفت: مشکلی در حمل و نقل و ارائه خدمات به زائران در مرز چذابه وجود ندارد و با همراهی استان‌های معین و همچنین شهرداری اهواز، اتوبوس‌هایی برای زائران تامین شده است.
کد خبر: ۷۸۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 15 October 2019

علی‌حسین حسین‌زاده اظهار کرد: امکانات خدماتی مورد نیاز زائران در مرز چذابه فراهم شده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. رفت و آمد زائران نیز به صورت عادی در این مرز در حال انجام است.

وی افزود: راهپیمایی اربعین یک حرکت مردمی است و بیشتر کارها در این مرز توسط مردم در حال انجام است و نهادهای حاکمیتی بیشتر در بحث‌های زیرساختی فعالیت می‌کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: مشکلاتی که در زمینه بسته شدن مرز چذابه در روزهای گذشته رخ داد، خوشبختانه با بسیج امکانات و همراهی کشور عراق مرتفع شده و دیگر مساله خاصی در این زمینه برای تردد زائران به کشور عراق وجود ندارد.

حسین‌زاده عنوان کرد: مشکلی در حمل و نقل و ارائه خدمات به زائران در مرز چذابه وجود ندارد و با همراهی استان‌های معین و همچنین شهرداری اهواز، اتوبوس‌هایی برای زائران تامین شده است.

وی با اشاره به مدیریت بازگشت زائران، ادامه داد: هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا اتوبوس‌هایی در این مرز برای انتقال زائران به تهران، اصفهان، شیراز و دیگر شهرها مستقر شوند و زائران بتوانند پس از بازگشت از عراق، مستقیما به شهرهای خود بازگردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار