توصیه امام جمعه موقت اهواز
امام جمعه موقت اهواز گفت: توصیه می‌شود زائران برای سفر به عراق، مرز چذابه را انتخاب کنند.
کد خبر: ۷۸۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ 16 October 2019

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده با اشاره به بازدید از مرز چذابه، اظهار کرد: در میان چهار مرزی که زائران اربعین حسینی به کشور عراق تردد می‌کنند، مرز چذابه روان‌ترین مرز است.

وی افزود: تسهیلات ارائه شده در این مرز در مقایسه با دیگر مرزها مناسب‌تر است و زائران با آسودگی خاطر بیشتری از این مرز تردد و به کشور عراق سفر می‌کنند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: در استان خوزستان شاید دسترسی به این مرز در مقایسه با مرز شلمچه دشوارتر باشد اما ارائه خدمات در پایانه مرزی چذابه و همچنین مواکب مستقر در این مرز، بسیار مناسب و تردد در این مرز بسیار روان است.

حسن‌زاده عنوان کرد: مسایلی که در زمینه انتقال زائران از آن سوی مرز چذابه در کشور عراق به سمت نجف وجود داشت، خوشبختانه با صحبت‌های انجام گرفته حل شده و مساله خاصی در بحث تردد زائران وجود ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که تراکم و ازدحام جمعیتی که در دیگر مرزهای کشور شاهد هستیم، در مرز چذابه وجود ندارد؛ توصیه می‌شود زائران برای سفر به عراق، مرز چذابه را انتخاب کنند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه بر اساس آماری که ارائه شده، خروج زائران از مرزهای ایران در مقایسه با سال گذشته بیش از سه برابر شده است، گفت: امیدواریم همه زیارت‌های زائران در ایام اربعین به یک معرفت و تحول عظیم در جهت تحقق اهداف مد نظر نظام اسلامی منجر شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار