سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: پیرو بازدیدهای به عمل آمده، همه تاسیسات گردشگری و اماکن اقامتی موجود در مسیر زائرین حسینی آمادگی صد درصدی برای پذیرش زوار و استقبال از آن‎ها را دارند.
کد خبر: ۷۸۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 16 October 2019

غلام شجاعی ضمن تسلیت فرار سیدن ایام اربعین حسینی، اظهارکرد: ما در معاونت گردشگری استان، پیرو جلسات متعددی که در محل استانداری و در محل پایانه‎های مرزی و همچنین در اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان برگزار کردیم، یک سری از اقدامات را در روزهای گذشته در راستای آمادگی برای استقبال از زوار حسینی انجام دادیم.

وی بیان کرد: یکی از اقداماتی که به صورت مستقیم در حیطه وظایف و مسئولیت‎های اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار می‎گیرد، بازدید و سرکشی از همه مجتمع‎ها و خدمات بین‎راهی و نیز نظارت ویژه بر آماده‎سازی نمازخانه‎های بین راهی است که براساس بازدیدهایی که در این راستا انجام شده است، همه تاسیسات گردشگری در سراسر استان به ویژه تاسیسات موجود در مسیر زائران حسینی، آمادگی صد درصدی برای پذیرش و استقبال از زوار را دارا هستند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان ادامه داد: ما به عنوان عضو کمیته نظارت و بازرسی عملکرد دستگاه‎های مختلف امروز و روزهای آینده تا اربعین حسینی نیز به منظور نظارت بر حسن انجام کار و همچنین در اختیار گذاشتن وسایل نقلیه برای برخی مهمانان و زوار ویژه، روانه پایانه‎های مرزی شلمچه و جذابه خواهیم شد.

وی کیفیت خدمت‎رسانی به زائران حسینی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه تمام دستگاه‎های مسئول در زمینه خدمت‎رسانی به زائران به صورت تمام و کمال و با جان و دل در حال خدمات‎رسانی هستند.

شجاعی بیان کرد: این‎ خدمات جزو وظایف ذاتی ما است که در این ایام با حساسیت بیشتری صورت می‎گیرد و خوشبختانه در نظارت‌های میدانی اخیر نیز کیفیت خدمات‎رسانی واحدهای تحت پوشش، مطلوب‌تر شده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان یادآور شد: بخش‎ خصوصی وابسته به تاسیسات گردشگری نیز موکب باشکوهی را در مرز شلمچه برپا کرده است که این موکب در حال پذیرایی از زائران و خدمت‎رسانی به آن‌ها است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار