عضو شورای شهر اهواز خبر داد:
عضو شورای شهر اهواز با اشاره به مهلت دو ماهه به شهردار جهت عمل به خواسته‌های اعضای شورا، گفت: در حال حاضر حدود ۲۰ روز از این مهلت دو ماهه سپری شده است.
کد خبر: ۷۸۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ 16 October 2019

سید محسن موسوی‌زاده با اشاره به طرح برخی انتقادات به عملکرد مدیریت شهری شهرداری اهواز در صحن علنی شورای شهر در هفته گذشته، اظهار کرد: این انتقادات در قالب تذکر یا طرح سوال نبوده و تنها به عنوان کارهای زمین مانده، مسائل و مشکلات را مطرح کردم. خطاب من تنها به شهردار نبود بلکه به کل مجموعه شهرداری بوده است.

وی افزود: یکی از انتقادهای من در خصوص جای خالی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز در کنار مواکب است، زیرا در حال حاضر پس از اتمام کار مواکب آنچه باقی می‌ماند، ظروف یکبار مصرف است در حالی که ما در کنار برپایی مواکب، باید فرهنگ‌سازی لازم را نیز انجام دهیم.

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به طرح سوال اخیر از شهردار اهواز، بیان کرد: مدتی پیش یکی از اعضای شورای شهر اهواز از شهردار اهواز طرح سوال کرد که پس از آن شهردار در صحن علنی شورا به سوالات وی پاسخ داد اما این عضو شورا عنوان کرد که از پاسخ‌های شهردار قانع نشده و در مهلت قانونی نسبت به اقدامات بعدی اقدام می‌کند. پس از آن، ۹ نفر از اعضای شورا استیضاح شهردار را امضا کردند اما در مدت ۱۰ روزه بین طرح سوال تا استیضاح به دلیل اینکه مدت زمان زیادی از آغاز کار شهردار نگذشته بود، علما و مسئولین خوزستان و اهواز ورود کردند و خواستار دادن مهلت به شهردار شدند.

موسوی‌زاده بیان کرد: بنابراین اعضای شورای شهر اهواز مهلت دو ماهه‌ای به شهردار اهواز جهت عمل به خواسته‌های اعضای شورا دادند که در حال حضر حدود ۲۰ روز از این مهلت دو ماهه گذشته است. در صورتی که شهردار اهواز به خواسته‌های اعضای شورا در مدت معین شده عمل نکند، مجددا باید سیکل تذکر، طرح سوال و استیضاح طی شود.

وی تصریح کرد: خواسته‌های اعضای شورا ۱۵ مورد بوده که عمران شهر، مدیریت درست مسائل شهر و شهرداری، سرعت‌بخشی به پروژه‌ها، ارتباط با مسئولین استانی برای پیشبرد بهتر امور، انسجام در مجموعه شهرداری و استفاده از نیروهای خوب و توانمند، برخی از این موارد بوده است.

عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد: در حال حاضر ما به عنوان ناظر در این مدت دو ماهه بر عملکرد شهردار اهواز نظارت می‌کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار