فاطمه رضوان مدنی در گفتگوبا تابناک:
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:استقرار تیم اورژانس اجتماعی به صورت ۲۴ ساعته از شهرستان قصرشیرین تا پایانه مرزی خسروی برای ارایه خدمات تخصصی در اختیار زائرین اربعینی حسینی قرار دارد.
کد خبر: ۷۸۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 17 October 2019

فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:فعالیت اورژانس اجتماعی و سایر خدمات اداره بهزیستی از هفته گذشته آغاز و تا ۲ روز بعد از اربعین حسینی ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد:اداره بهزیستی استان برای چهارمین سال متوالی ۲ موکب در بحث خدمت رسانی به زوار یکی در جاده ماهیدشت روبروی سیمان سامان است که خدمات خوبی را در اختیار زوار قرار داده بخصوص در مسیر بازگشت که بسیار شلوغ خواهد بود.

مدیر کل سازمان بهزیستی استان تصریح کرد: امسال برای اولین بار در قصرشیرین با نام  حضرت علی اصغر علیه السلام این موکب توسط سازمان برای خدمات رسانی به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام برپا شده است.


رضوان مدنی افزود:یک غرفه کمک توانبخشی برای تعمیر ویلچر، واکر، عصا، کالسکه و سمعک زوار اربعین واستقرار ستاد گمشدگان و راهنمای ناشنوایان به همراه یک رابط ناشنوا برای انتقال صحبت افراد گمشده ای که ناشنوا هستند در حال فعالیت می باشند.

به گفته این مسئول،چون درشهرستان قصرشیرین  تیم اورژانس اجتماعی نبود از همکاران در سایر شهرستانها همچون سرپل ذهاب،گیلانغرب،اسلام آباد،دالاهو و شهرستانهای دیگر دعوت به خدمت کردیم که در مباحث مشاوره ای و راهنمایی زوار  هم ارایه خدمت کنند .

وی ابراز کرد:در موکب کرمانشاه تجهیزات کامل شامل نمازخانه خواهران و برادران ، سرویس بهداشتی ،حمام ،غرفه ارایه آثار دستی مددجویان تحت پوشش بهزیستی ، غرفه فرهنگی و پرسمان دینی آماده ارایه به زوار اربعینی حسینی است .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار