سرمربی تیم فوتبال بانوان زاگرس:
سرمربی تیم فوتبال بانوان زاگرس شیراز گفت: با توجه به این که اربعین حسینی در پیش است و هیچ اتوبوسی در شیراز نبود، به سختی اتوبوس کرایه کردیم و چهار صبح به اهواز رسیدیم.
کد خبر: ۷۸۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ 18 October 2019

مریم قدرت پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر آویسا خوزستان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، اظهارکرد: بازیکنانم فوق‌العاده بودند و فکر نمی‌کردم که این قدر خوب باشند زیرا با شرایط سختی به اهواز آمدیم. با توجه به این که اربعین حسینی در پیش است و هیچ اتوبوسی در شیراز نبود، به سختی اتوبوس کرایه کردیم و چهار صبح به اهواز رسیدیم و شاید کسی باورش نشود که بازیکنانم پنج صبح امروز خوابیدند. واقعا آن‌ها در این دیدار سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان اینکه حریف نیز فوق‌العاده بود و جنگید، گفت: به هر حال تیم ما بهتر بود و توانست از موقعیت‌هایش نیز بهتر بهره ببرد و در نهایت برنده بازی شدیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان زاگرس شیراز گفت: در هفته سوم باید به مصاف شهرداری سیرجان برویم. این دیدار سخت است. با توجه به شش امتیازی که تاکنون به دست آورده‌ایم در جایگاه خوبی در جدول قرار داریم و امیدواریم برابر شهرداری سیرجان نیز بازی آبرومندانه‌ای انجام دهیم. برای حریف احترام زیادی قائلم ولی با تیمی که امسال داریم، ایمان دارم که بازی تن به تن و پایاپایی با شهرداری سیرجان خواهیم داشت.

وی درخصوص این موضوع که باوجود این که تیم شیراز با مشکلات مالی بسیار در لیگ حاضر شد اما در دو هفته اخیر توانسته است بازی‌های قابل قبولی به نمایش بگذارد، گفت: ما مشکلات مالی داشتیم و مسئولان شیراز نیز کوتاهی کردند اما با توجه به این که اسپانسرهای ما از فصل گذشته دست یاری به ما داده بودند، از ما حمایت کردند و هر طور که بود در لیگ شرکت کردیم.

قدرت در پایان عنوان کرد: برنامه ما برای نیم‌فصل دوم خیلی خوب است و ان‌شاءالله در نیم‌فصل دوم با تدابیری که مسئولان، اسپانسرهای تیم و کادر فنی دارند، تلاش می‌کنیم از بازیکنان خوب استفاده و تیم را تقویت کنیم. نیم‌فصل دوم شرایط خیلی متفاوت‌تر خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتبال بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار