رییس هیات کشتی خوزستان با بیان این‌که در جریان رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور در اهواز، کشتی‌های با کیفیتی را شاهد بودیم، گفت: تنها منبع مالی و درآمدی کشتی‌گیران همین لیگ است و از فدراسیون بابت اهمیت به لیگ قدردانی می‌کنم.
کد خبر: ۷۸۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 20 October 2019

سیدحسین مرعشیان اظهارکرد: خوشبختانه خوزستان با سه تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور دارد و طی جلسه‌ای که پیش از این مسابقات داشتیم، قرار شد که هیات کشتی استان با افتخار و تمام امکانات در خدمت فرنگی‌کاران شرکت‌کننده در این مرحله از لیگ باشد.

وی ادامه داد: در جریان رقابت‌های اهواز، کشتی‌های خیلی خوب و با کیفیتی را شاهد بودیم و امیدوارم که در نهایت نمایندگان خوزستان بتوانند سهمیه حضور در جام باشگاه‌های جهان را به دست آورند.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: سینا صنعت ایذه با مدیرعاملی احمدپور، تیم خوبی را راهی این رقابت‌ها کرده و نماینده خوبی است. دانشگاه آزاد خوزستان و آریو برزن بهبهان نیز با تیم‌های خوبی در این رقابت‌ها حاضر هستند. سه تیم خوزستانی عمدتا با ترکیب بومی در لیگ حضور دارند و البته یار کمکی نیز به خدمت گرفته‌اند.

وی بیان کرد: تیم ایذه یک کشتی‌گیر ارمنی در ترکیب خود دارد که قهرمان جوانان جهان است. روز گذشته کشتی زیبایی را از او شاهد بودیم و به نظرم یک کلاس آموزشی بود. البته کشتی فرنگی ما خیلی رشد کرده است ولی در مجموع حضور این کشتی‌گیران نیز می‌تواند کمک خوبی به این رشته کند.

مرعشیان با بیان اینکه لیگ برتر امسال نسبت به سال گذشته از کیفیت بهتری برخوردار است، عنوان کرد: امسال تیم‌های بیشتری در لیگ حضور دارند. تنها منبع ارتزاق کشتی‌گیران همین لیگ است و از فدراسیون بابت اینکه به برگزاری لیگ اهمیت می‌دهد، تشکر می‌کنم. فدراسیون پیش از آغاز لیگ، تلاش کرد تا اسپانسرها برای حضور در این رقابت‌ها راغب شوند.

تیم سینا صنعت ایذه در نخستین دیدار توانست با نتیجه 9 بر یک از سد تیم آریو برزن بهبهان بگذرد، در دومین بازی تیم دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با نتیجه 8 بر 2 مقابل تیم رعد پدافند هوایی نوشهر به برتری رسید، در سومین مبارزه نیز تیم سینا صنعت ایذه با نتیجه 9 بر یک برابر رعد پدافند هوایی نوشهر به پیروزی دست پیدا کرد و در چهارمین دیدار دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با نتیجه 6 بر 4 مقابل آریو برزن بهبهان به برتری رسید.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کشتی فرنگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار