مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات مقدماتی فوتسال ۲۰۲۰ مردان آسیا به میزبانی ارومیه انجام شد.
کد خبر: ۷۸۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 18 October 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی عبدالله چمن‌گلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سالن استاندارد و زیبای ۶ هزار نفری غدیر ارومیه با تمامی امکانات و تجهیزات برای برگزاری این مسابقات آسیایی در نظر گرفته شده است و با توجه به تجربه‌های خوب و ارزشمند، این بار نیز به عنوان نماینده شایسته ایران اسلامی آماده میزبانی مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا در منطقه جنوب و مرکزی آسیا هستیم.

وی بیان کرد: حضور «شیخ طلال فهد الصباح» رییس کمیته فوتسال کنفدراسیون آسیا در جریان برگزاری این مسابقات نشان از اهمیت بالای این رویداد آسیایی در شهر ارومیه دارد.

وی ادامه داد: نگاه ویژه فدراسیون فوتبال کشور به آذربایجان غربی موجب شد میزبانی چنین رویداد مهم آسیایی به شهر ارومیه واگذار شود و در این راستا هماهنگی‌های لازم بین فدراسیون، اداره‌کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان با تشکیل کمیته‌های تخصصی انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا از یکم تا سوم آبان ماه امسال با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه برگزار می‌شود.

چمن گلی گفت: محل اسکان تیم‌ها در هتل آنا و عوامل اجرایی در هتل پارک برنامه‌ریزی شده است و تیم‌ها از روز دوشنبه ۲۹ مهر ماه جاری وارد ارومیه می‌شوند.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

در نخستین روز مسابقات و در ساعت ۱۳ روز چهارشنبه/یکم آبان‌ماه/ تاجیکستان با نپال، ازبکستان با افغانستان ساعت ۱۵:۳۰ و ترکمنستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

ساعت ۱۳ روز پنج‌شنبه ۲ آبان‌ماه افغانستان با تاجیکستان، نپال با ازبکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ترکمنستان ساعت ۱۸ رقابت می‌کنند و در روز پایانی دور مقدماتی، جمعه /۳ آبان/ نپال با افغانستان ساعت ۱۳، ازبکستان با تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

چهار تیم برتر جواز حضور این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار