رئیس پلیس راه ایلام آخرین تمهیدات ترافیکی در محورهای ایلام را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۸۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 19 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: از ابتدای ماه صفر تمامی ترددها و عبور زائرین اربعین حسینی در محورهای ارتباطی استان از طریق دوربین های پایش تصویری رصد شده است.

وی افزود: با توجه به این که بیشترین ترددها از مرز بین المللی مهران عبور کرد و در حال بازگشت نیز به این صورت است.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر واردخاک کشور شدند، اقدامات و تمهیدات ترافیکی لازم اندیشیده شده است.

همتی زاده عنوان کرد: تعداد ۹۰ تیم گشتی در طول تمامی محورهای ارتباطی استان حضور دارند، دوربین های ثبت تخلفات فعال هستند  و در حال حاضر کوچکترین مشکلی در حمل و نقل داخل پایانه برکت و در ۱۱ کیلومتر نداریم.

وی ادامه داد:طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۵ هزار دستگاه اتوبوس وارد شهر مهران شدند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به خیل عظیم بازگشت زوار از امروز ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه مسیر مهران به سمت ایلام را به صورت یکطرفه خواهیم کرد، گفت:  مسیر جایگزین هم ایلام- ملکشاهی- بانرحمان و مهران خواهد.

رئیس پلیس راه ایلام عنوان کرد: عزیزانی که قصد سفر از سمت مهران به سمت حوزه جنوب دارند می توانند از مسیر مهران- دهلران – اندیمشک عبور کنند.

وی تصریح کرد: همچنین پیش بینی های لازم در پایانه برکت برای زائرینی که خودرو شخص ندارند، اندیشیده شده است، این زائران می توانند از کمربندی غربی پایانه برکت ۱۱ کیلومتر عبور کنند و مسیر خود را از رضاآباد به سمت صالح آباد و ایلام حرکت کنند.

وی افزود: همچنین محور ایلام به سمت سرابله و حمیل یکطرفه نیست و این مسیر دو طرفه خواهد بود.

وی افزود: رانندگان و زائران با انتخاب دو مسیر در ایلام- سرابله- حمیل- کرمانشاه و مسیر ایلام- ایوان- اسلام آباد- کرمانشاه می توانند تردد کنند.

وی گفت: تجریه امسال و سال گذشته به ما نشان داد که زائران اربعین حسینی با توجه به این که مسیر طولانی را به صورت پیاده در حال عبور هستند و از لحاظ جسمانی خسته هستند، مهمترین موضوع بحث خستگی و خواب آلودگی در رانندگی است.

همتی زاده افزود: تاکید ما در مجموعه پلیس و پلیس راهنمایی و رانندگی این است که در طول مسیر حتما اسراحت کافی را داشته باشند هر دو ساعت ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

وی گفت:   ما از ابتدای صفر تاکنون نزدیک به ۴۰ درصد تصادفات به علت خستگی و خواب آلودگی بوده است./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار