معاون فرهنگی و رسانه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: از بین کتابفروشی‌ها و کتاب‌سراهای استان خوزستان ۱۴ کتابفروشی خوزستان در جام باشگاه های کتابخوانی کودکان و نوجوان سطح کشور شرکت کردند که نسبت به سال گذشته رشد داشته اند.
کد خبر: ۷۸۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 28 October 2019

مرتضی جمشیدی اظهار داشت: از شهرستان اهواز ۶ کتابفروشی شامل کتابفروشی‌های شرق، محام، شهرکتاب، رشد (شعبه نادری و مرکزی)، جعفری (شعبه زیتون) و پاتوق کتاب، در این طرح حضور دارند.

وی افزود: دیگر کتابفروشی‌های متقاضی شرکت در این دوره از جام باشگاه‌های کتابخوانی شامل کتاب‌فروشی نگار از بهبهان، کافه کتاب بانی از رامشیر، کتابفروشی معراج،  نمایشگاه دائمی کتاب تبیان و کتاب‌سرای رشد از دزفول، کتاب‌سرای دانشجو از رامهرمز و کتاب‌فروشی الفبا از آبادان هستند.

معاون فرهنگی و رسانه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه در استان خوزستان ۴۰ کتاب‌فروشی وجود دارد بیان کرد: سال گذشته ۹ کتاب‌فروشی در این طرح حضور یافتند که امسال تعداد آنها به ۱۴ کتاب‌فروشی افزایش یافته است و این نشان از ارتقا و حضور فعال کتاب‌فروشی های استان دارد.

وی اضافه کرد: کتاب‌فروشی های سطح استان با ثبت نام در سایت جام باشگاه کتاب‌خوانی موفق به حضور در این طرح شده اند و کتاب‌فروشان متقاضی طرح با ثبت نام در سایت خانه کتاب از تخفیف ۵۰ درصدی این موسسه برای مشارکت در این طرح بهره‌مند می‌شوند و سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۶۰۰ هزار ریال است.

بر اساس آمار سایت خانه کتاب، در چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی، تعداد کتاب‌فروشی‌های عضو طرح در شهرستان‌ها به ۳۹ و در مراکز استان‌ها به ۲۸  باب رسید و به این ترتیب تعداد کل کتاب‌فروشی‌های ثبت نام شده در این دوره از جشنواره به ۶۷ باب رسیده است.

چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی اسفند ماه برگزار می شود.

منبع: ايرنا
برچسب ها: کتاب ، کتابخوانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار