معاون توسعه ورزش استان:
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که جایگاه بیست و دوم کشور زیبنده قایقرانی استان نیست، گفت: این رشته باید از این وضعیت خارج شود.
کد خبر: ۷۹۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ 22 October 2019

ابراهیم نصیری در مجمع انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان که امروز (۳۰ مهرماه) در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به این‌که خوزستان دارای ۱۷ میلیارد متر مکعب منابع آبی راکد و جاری است، جایگاه بیست و دوم کشور اصلا زیبنده قایقرانی خوزستان نیست.

وی با بیان این‌که امیدوارم با یک نگاه احسن، شاهد رشد و پیشرفت وضعیت قایقرانی خوزستان باشیم، گفت:‌ رییس جدید هیات باید برگزاری مسابقات استانی و میزبانی اردوهای تیم‌ملی و رقابت‌های کشوری در تمام مواد قایقرانی را در دستور کار خود قرار دهد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: امیدوارم صحبت‌های ارائه شده از سوی رییس جدید هیات به عمل تبدیل شود و شاهد وضعیت بهتر و شایسته‌تری در شرایط این رشته در خوزستان باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: باید از تمام ظرفیت موجود جهت خروج قایقرانی خوزستان از وضعیت فعلی استفاده شود، ضمن این‌که اعضای مجمع نیز باید کار را رصد کنند و نظارت لازم را بر کار رییس هیات داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار