معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان از انتشار فراخوان مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دوره‌های تحصیلات تکمیلی در استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ 28 October 2019

محمدامین صالحی‌نژاد با اشاره به برگزاری سومین دوره این مسابقات در استان، اظهار کرد: مسابقات ملی دفاع سه‌دقیقه‌ای پایان‌نامه (3MT) با هدف تشویق و کمک به تقویت و پرورش مهارت‌های ارتباطی، ایده‌پردازی، فن بیان و خلاقیت‌های دانشجویی، کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت‌‏، برقراری ارتباط میان دانشگاه و صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاری و بازاریابی ایده‌های دانشجویی از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اولین دوره مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌ در کشور در سال 1395 به‌عنوان بخش جنبی شانزدهمین دوره جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برگزار شد، گفت: امسال چهارمین دوره این مسابقات در سطح 14 استان کشور و با همکاری 21 واحد سازمانی جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد و معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان نیز مجری مرحله استانی این دوره از مسابقات در سطح دانشگاه‌های استان است.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان تصریح کرد: بر اساس آئین‌نامه، فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری در همه رشته‌های مصوب که از ابتدای سال 1394 تا پایان مهرماه 1398 از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند و همچنین دانشجویانی که پروپزال پایان‌نامه خود را تا پیش از پایان آبان‌ماه 1398 به تصویب رسانده‌اند، می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

صالحی‌نژاد مهلت ثبت‌نام واجدان شرایط در این مسابقات را تا 20 آبان‌ماه عنوان کرد و افزود: مرحله مقدماتی مسابقات در استان خوزستان طی ماه‌های آبان،‏ آذر و دی سال جاری برگزار می‌شود‎؛ همچنین مرحله نیمه‌نهایی مسابقات تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد و مرحله نهایی مسابقات در بهار 1399 برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌‌توانند به سامانه http://conf.jahadp.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 33338863 – 061 دبیرخانه مسابقات در استان خوزستان، تماس بگیرند.

وی خاطرنشان‌کرد: تنها فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان شرکت در این مسابقات را دارند و پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی مورد پذیرش نخواهد بود‎؛ همچنین فارغ‌التحصیلان تمامی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه‌های خارجی مورد تایید وزارتین می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، در این دوره از مسابقات دبیرخانه مسابقات ضمن کسب مجوز از دانشگاه کوئینزلند به‌عنوان صاحب امتیاز معنوی آن، دستورالعمل اجرایی مسابقات را بر اساس شاخص‌های مسابقات بین‌المللی و استانداردهای دانشگاه کوئینزلند مورد بازبینی قرار داده است.

مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در 21 واحد جهاد دانشگاهیِ آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، امیرکبیر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خواجه نصیرالدین طوسی، خوزستان، زنجان، سمنان، شهید بهشتی، صنعتی اصفهان، علامه طباطبایی، علم و صنعت، قزوین، کردستان، استان مرکزی، همدان، هنر و یزد برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار