سرپرست اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش گفت: مشکل تمدید نشدن دفترچه های بیمه کارگران هفت تپه از امروز چهارشنبه برطرف شده و کارگران می توانند بدون هیچ مشکلی دفترچه بیمه خود را تمدید کنند.
کد خبر: ۷۹۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ 24 October 2019

سامر تمیمی افزود: رفع مشکل تمدید دفترچه بیمه کارگران هفت تپه باپیگیری جدی مدیرکل تعاونْ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و مساعدت استاندار محقق شد.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش گفت: کارگران برای تمدید بیمه شهریور ماه خود از امروز چهارشنبه می توانند برای تمدید دفترچه های بیمه خود به تامین اجتماعی شعبه هفت تپه مراجعه کنند.

وی درخصوص پیگیری های انجام شده برای رفع مشکلات کارگران هفت تپه اظهار داشت: سه کارشناس خبره رابط کار برای پیگیری مطالبات کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در این کارخانه مستقر شده اند.

کشت و صنعت هفت تپه قدیمی ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می گذرد و طبق اصل ۴۴ قانون اساسی اواخر سال ۱۳۹۴ از سوی سازمان خصوصی سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد.

جمعیت کارکنان شاغل در این شرکت بزرگ تولید شکر به صورت رسمی، پیمانی، قراردادی و پیمانکاری در بخش های مختلف پنج هزار و ۵۰۰ نفر اعلام شده است.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با ۲۴ هزار هکتار وسعت اراضی و کارخانه در ۱۵ کیلومتری شهر شوش در شمال استان خوزستان واقع است.

شرکت نیشکر هفت تپه یکی از بزرگترین کارخانه های استان خوزستان و کشور است که نقش مهمی در تولید، اشتغال و کشاورزی منطقه دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار