امام جمعه اهواز :
افزود: مسوولین کشور و به ویژه مسوولین محلی خود را برای برنامه‌ریزی دقیق مهیا کنند که اگر احیانا مطابق پیش‌بینی‌ها با سیل دیگری مواجه شدیم به خوبی آن را مدیریت کنیم چرا که سیلی که سرازیر می‌شود عمدتا از مناطق بالادست است و در خود خوزستان کمتر ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۷۹۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ 25 October 2019

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز این هفته ضمن تشکر از امت اسلامی ایران و عراق و موکب‌داران اظهار کرد: امسال ایران اسلامی و همچنین عراق به خوبی درخشیدند.

به گزارش"تابناک" وی افزود: در داستان توجه به مرزها این مسئله را از ابتدا احصا کردم که توجه ویژه‌ای از مرکز کشور به مرز مهران است؛ باید به تمام مرزها توجه ویژه‌ای داشت، چرا باید تمام امکانات به سمت مرز مهران برود اما شلمچه و چذابه از این امکانات بی‌بهره باشند؟ تقاضای بنده برای سال‌های آینده و بر حسب عدالت اجتماعی که اقتضا میکند نگاه بیشتر به خوزستان است.

امام جمعه اهواز در رابطه با سیل عنوان کرد: مشاهده این حجم از سیل در سال گذشته همزمان با تشنگی متمادی زمین‌های کشاورزی بود و بارندگی در این حد نداشتیم اما در سال جاری زمین‌ها نوعا اشباع شده‌اند و هنگامی که آب از بالادست بیاید قطعا مانند سال گذشته نخواهد بود.

وی افزود: مسوولین کشور و به ویژه مسوولین محلی خود را برای برنامه‌ریزی دقیق مهیا کنند که اگر احیانا مطابق پیش‌بینی‌ها با سیل دیگری مواجه شدیم به خوبی آن را مدیریت کنیم چرا که سیلی که سرازیر می‌شود عمدتا از مناطق بالادست است و در خود خوزستان کمتر ایجاد می‌شود.

موسوی‌فرد در اشاره به اختلاس‌ها و سواستفاده‌های مالی بیان کرد: اختلاس‌های چندمیلیاردی در رسانه‌ها در حجم وسیعی گسترش پیدا میکند اما برخوردهای قاطع دستگاه قضا و بازگشت میلیاردها تومان به خزانه دولت دیده نمی‌شود.

وی افزود: چرا رسانه‌ها بی‌انصافی میکنند؟ این موارد را باید در سطح گسترده بین مردم اطلاع‌رسانی کرد تا امیدوار شوند به اینکه کسانی هستند که با اختلاس‌ها و دزدی‌ها برخورد میکنند و آن‌ها را از عرش به فرش می‌رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار