تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر موفق شد تراکتورسازی تبریز را شکست دهد.
کد خبر: ۷۹۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ 25 October 2019

این دیدار عصر جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت نفت آبادان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب ناصر سالاری، محمد اهل‌شاخه، عقیل کعبی، عبدالله ناصری، محمد قریشی، مصطفی احمدی، جعفر سلمانی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، مسلم مجدمی (۶۸ - بختیار رحمانی) و عیسی آل‌کثیر(۳۵- مهدی مومنی) به میدان رفت.

تراکتورسازی تبریز نیز در این بازی با ترکیب رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، مسعود شجاعی (۷۷ - رضا اسدی)، ویلیان میمبلا، احسان حاج‌صفی، یوکیا سوگیتا(۴۶- محمدرضا آزادی)، ساسان انصاری و کوین فورچونه(۴۶- مازولا) وارد میدان شد.

محمدرضا اکبریان به کمک های سعید علینژادیان و امیر محمد داودزاده قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

عبدالله ناصری، بختیار رحمانی و عیسی آل کثر از تیم صنعت نفت آبادان و ویلیان جونیور و محمدرضا خانزاده از تیم تراکتورسازی تبریز در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که چندین هفته متوالی توانسته روند یکنواختی را دنبال کند و از رقبای خود امتیاز کسب کند در نیمه اول برتر از تیم پر مهره تراکتورسازی تبریز ظاهر شد و بازی را هجومی آغاز کرد.

نفتی ها با فرار وینگرهای چپ و راست خود بارها شیرازه تراکتورسازی را از هم پاشید و باعث اشتباه خط دفاعی شد که در هفت بازی خود گلی را دریافت نکرده بود.

در دقیقه ۲۰ ضربه آزاد به سود صنعت نفت آبادان اعلام شد که میلاد جهانی با ارسالی دیدنی توپ را روی سر عیسی آل‌کثیر نشاند و این بازیکن با ضربه سری محکم که زیر طاق دروازه تراکتور فرود آمد گل اول این بازی را به سود آبادانی ها به ثمر رساند.

بعد از این گل تیم تراکتورسازی تبریز تلاش زیادی برای رسیدن به گل داشت ولی هافبک ها و مدافعان صنعت نفت اجازه خودنمایی را به بازیکنان تراکتورسازی تبریز نداد تا بازی تماشایی ۲ تیم در نیمه اول با همان تک گل آلکثیر به سود نفت آبادان به پایان رسید.

نیمه دوم را هم تیم صنعت نفت آبادان هجومی آغاز کرد و باز هم بازیکنان کناری تیم صنعت نفت با فرارهای سرعتی خود بارها مدافعان تراکتورسازی تبریز را وادار به اشتباه کردند.

نفت در نیمه دوم هم خیلی زود به گل رسید و  در دقیقه ۵۳ ارسال بی‌نقص میلاد جهانی از روی کرنر سمت راست زمین و ضربه سر عالی محمد قریشی بالاتر از مدافعان تراکتور به گوشه دروازه این تیم رفت تا گل دوم صنعت نفت به ثمر برسد.

بعد از این گل مصطفی دنیزلی با تعویض های هجومی سعی کرد اختلاف بازی را کاهش دهد ولی باز هم بازی هوشمندانه بازیکنان صنعت نفت آبادان مانع بزرگی برای بازیکنان هجومی و گران قیمت حریف شدند.

در دقیقه ۸۲ محمدرضا آزادی مهاجم تراکتورسازی تبریز از تنها اشتباه مدافعان صنعت نفت آبادان بهره برد و شوت از پشت محوطه جریمه یکی از گل های خورده را جبران کرد تا بازی در دقایق پایانی به اوج هیجان برسید.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار