کارشناس داوری:
مظفری زاده معتقد است که سیدرضا مهدوی داور بازی استقلال و پارس جنوبی جم، گل سالم تیم مهمان را به اشتباه مردود اعلام کرده است
کد خبر: ۷۹۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲ 26 October 2019

استقلال

سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال کشور، در مورد قضاوت سیدرضا مهدوی در دیدار استقلال و پارس جنوبی جم با "ورزش سه" گفتگو کرد.

دقیقه ۳۷: داور خطای بی ملاحظه زکی پور روی خالقی فر را مطابق قانون با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۷۷: وریا غفوری با کشیدن پیراهن مهاجم پارس جنوبی تعادل او را در محوطه جریمه بر هم زد که این صحنه می‌توانست پنالتی باشد، اما داور نه تنها اعتقادی به پنالتی نداشت، خطای بازیکن تیم پارس را گرفت که من متوجه دلیل تصمیم داور نشدم.

دقیقه ۸۰: مدافع پارس از پشت تعادل دیاباته را بیرون از محوطه بر هم زد که داور اعتقادی به خطا نداشت. این صحنه باید خطا اعلام می‌شد.

دقیقه ۸۷: علی عبدالله زاده بعد از اینکه داور به درستی خطای او را اعلام کرد، به نشانه اعتراض به زیر توپ زد. داور به خوبی واکنش نشان داد و او را با کارت زرد جریمه کرد.

* در بازی قبل هم دیدیم که داور با اعتراض بازیکنان خوب برخورد کرد. این باید میان داوران ما جا بیفتد، تا بازیکنان ما بفهمند، اعتراض آن‌ها جریمه در پی خواهد داشت و به تیم ضربه می‌زند که ما در بازی‌های بین المللی هم دیگر شاهد این برخورد‌ها نباشیم.

دقیقه ۹۲: کمک داور دوم مسابقه در تصمیمی عجیب، گل سالم پارس جنوبی را آفساید اعلام کرد. تصمیم سختی نبود، اما متوجه نشدم علیرغم اینکه کمک داور جای مناسبی داشت، به چه دلیل این توپ را آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۹۴: توپ در محوطه جریمه در حالی به دست غلامی برخورد کرد که دست او در حالت طبیعی بود و فاصله کم بود و نمی‌توانست پنالتی باشد و تصمیم داور برای ادامه بازی در آن صحنه درست بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار