استاندار خوزستان بر مبارزه سریع و قاطع با گرانفروشی تاکید کرد.
کد خبر: ۷۹۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ 26 October 2019

نشست کمیسیون تعزیرات حکومتی به ریاست استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.

غلامرضا شریعتی در پایان این نشست در خصوص موضوعات طرح شده در آن توضیح داد: نخستین جلسه کمیسیون تعزیرات حکومتی استان برگزار شد و دستگاههای مختلف حضور داشتند که در این نشست عدم هماهنگی هایی که وجود داشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار خوزستان افزود: در مورد تعدادی از پرونده هایی در تعزیرات مطرح شده بود دستگاه هایی که باید از آنها استعلام بشود دیر پاسخ داده اند و این دیر پاسخ دادن موجب نگرانی مردم و معطلی آنها می شود و به اموال آنها آسیب میزند و سرمایه آنها را به خطر می‌اندازد.

شریعتی ادامه داد: تاکید شد که حتماً در وقت مقرر پاسخ به استعلامات انجام شود و اگر پاسخ ندهند و این حق را به مردم می دهم و با مسئول مربوطه برخورد می کنم چرا که در میان مردم و مسئولین حق با مردم است و مسئولین موظف هستند در وقت مقرری که قانون مشخص کرده پاسخ استعلامات را بدهند تا تعزیرات تصمیم لازم را بگیرد و اگر کسی خطایی مرتکب نشده است بتواند اموال خود را ببرد و استفاده لازم را بکند و آسیب نبیند چرا که برخی کالاها هستند که اگر مدت طولانی نگهداری شوند از بین میروند و موجب ضرر و زیان می شود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: در خصوص مبارزه با گرانفروشی هم تاکید شد قانون رعایت شود به کسی ظلم نشود و در عین حال هم اجازه اجحاف در حق مردم داده نشود و حضور پررنگ باشد و سریع و قاطع کار نمایند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار