حسین کعبی:
بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به نظرم فولاد با نکونام نتایج خوبی کسب کرده است و شاید مهره‌های اسمی در این تیم نباشند، اما بازی‌های خوبی ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۷۹۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 03 November 2019

حسین کعبی در ابتدا در خصوص وضعیت تیم فولاد، اظهار کرد: بازیکنان جدیدی برای فصل نوزدهم جذب فولاد شدند و هماهنگ شدن آن‌ها نیاز به زمان دارد. نکونام سیستم خاصی برای کار خود دارد و با توجه به این‌که در تیم‌ملی نیز با یکدیگر همبازی بودیم، به نظرم او اکنون مربی خاصی است. نکونام جوان‌گرایی را دوست دارد و علاقه‌مند است، تیمی را تشکیل دهد که هواداران از بازی آن لذت ببرند.

فولاد مهره اسمی ندارد ولی خوب بازی می‌کند

وی ادامه داد: به نظرم فولاد با نکونام نتایج خوبی کسب کرده است و شاید مهره‌های اسمی در این تیم نباشند، اما بازی‌های خوبی ارائه می‌دهد. فولاد نیاز به زمان دارد و نکونام نیز می‌تواند در این تیم موفق باشد. فولاد در هفته‌های اخیر عملکرد خیلی خوبی داشته است و همانطور که می‌بینید تیم‌هایی در لیگ برتر داریم که بازیکنانی با مبالغ بالا جذب کرده‌اند، در حالی‌که فولاد خوزستان چنین بازیکنانی ندارد اما نتایجش همانند همان تیم‌های پرهزینه بوده است.

در ایران به مربیان فرصت داده نمی‌شود

بازیکن سابق تیم‌ملی فوتبال خاطرنشان‌کرد: اگر به تیم‌های اروپایی نگاه کنید، به مربیان آن‌ها فرصت‌های چهار تا پنج ساله برای کار داده می‌شود ولی در ایران به این صورت نیست. به هر حال نباید به یک مربی، تنها یک نیم‌فصل فرصت داده شود و اگر نتایج خوب نبود، آن مربی را خیلی زود کنار بگذارند. خدا را شکر اکنون آقای آذری، مدیرعامل فولاد شد و مدیری فوتبالی است. او شرایط را درک می‌کند و به حرف و حدیث توجه نمی‌کند.

فولاد با جذب مهره خارجی می‌تواند از گزینه‌های کسب سهمیه باشد

وی با بیان این‌که به نظرم فولاد تا کنون امتیازات خوبی کسب کرده است و از سرمربی و مدیرعامل خوبی بهره می‌برد، گفت: پیش‌بینی در فوتبال کار آسانی نیست اما با فوتبالی که فولاد اکنون ارائه می‌دهد، مطمئنم که می‌تواند نتایج خوبی کسب کند. فولاد روز به روز بهتر خواهد شد و اگر بتواند دو مهره خارجی دیگر در خط حمله جذب کند، شرایط آن بهتر خواهد شد و می‌تواند یکی از گزینه‌های کسب سهمیه آسیایی باشد.

کعبی در خصوص تیم‌های نفت‌مسجدسلیمان و نفت آبادان نیز بیان کرد: این تیم‌ها و به ویژه نفت آبادان فوق‌العاده بازی می‌کنند. نفت آبادان بازیکنانی دارد که در هر دقیقه می‌توانند بازی را عوض کنند. فوتبال خوزستان طی چند سال اخیر از نظر مالی به مشکل برخورد کرده که این موضوع شامل حال تیم‌های نفتی استان نیز بوده است.

آرزو دارم مجددا خوزستانی‌ها را در تیم‌ملی ببینم

وی در ادامه عنوان کرد: یکی از آرزوهایی که در دلم مانده است، این است که خوزستان بتواند مجددا بازیکن به تیم‌ملی معرفی کند. در گذشته هفت بازیکن تیم‌ملی از خوزستان بودند اما اکنون بازیکنی نداریم که هم دل‌مان برای آن دوران تنگ می‌شود و هم نگران فوتبال خوزستان می‌شویم. امیدوارم مسئولان مدیری را که برای ورزش انتخاب می‌کنند، فوتبالی باشد و دلش برای این رشته بسوزد.

نفت آبادان، بازیکنان خوزستانی فوق‌العاده‌ای دارد

بازیکن سابق تیم پرسپولیس خاطرنشان‌کرد: فولاد رده‌های پایه خوبی دارد و امیدوارم امسال با آمدن نکونام و آذری اتفاقات خوبی در این تیم بیفتد. در نفت آبادان نیز بازیکنان خوزستانی فوق‌العاده‌ای داریم. لیاقت خوزستان، حضور بازیکنان آن در تیم‌ملی است. ما نگران فوتبال خوزستان هستیم و مردم وقتی من را می‌بینند، می‌پرسند کی می‌توانیم بازیکنی به تیم‌ملی معرفی کنیم. در حال حاضر دغدغه ما و مردم خوزستان این است که بازیکنی در تیم ملی نداریم.

ناراحتم که خوزستان ملی‌پوش ندارد

وی عنوان کرد: هر وقت بازی‌های تیم‌ملی را نگاه می‌کنم و می‌بینم بازیکنی از خوزستان نداریم، واقعا ناراحت می‌شوم. از طرفی نیز همه می‌گویند که فوتبال ایران متعلق به خوزستان است. با احترامی که برای تمام استان‌ها قائلم، به نظرم فوتبال خوزستان حرف اول را می‌زند. امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال خوزستان بیفتد که هم لذت ببریم و هم شاهد حضور مجدد خوزستانی‌ها در تیم‌ملی باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار