استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان با اشاره به ظرفیت های کشاورزی این استان گفت: صادرات محصولات کشاورزی خوزستان برقرار بوده و مورد حمایت استانداری است.
کد خبر: ۷۹۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳ 27 October 2019

غلامرضا شریعتی عصر یکشنبه در جریان حضور در شهر تازه تاسیس منتظران دزفول و بررسی مشکلات آن در جمع خبرنگاران گفت: درخصوص تولید محصولات کشاورزی و صادرات آنها به عراق و سایر کشورها بررسی و اقدام لازم صورت گرفته و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی دزفول را یکی از قطب های کشاورزی منطقه دانست و افزود: دفتر استانداری پیگیر مشکلات صادرات است تا وقفه ای در روند آن پیش نیاید.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت سیل بندهای استان اشاره کرد و گفت: سیل بندهای شهرهای شوش، شوشتر و دشت آزادگان مورد بازدید قرار گرفته و وضعیت آنها بررسی شده است تا از روستاها در ماه های پرباران حفاظت شود .

سوخت مناطق عشایری و سخت گذر به موقع تامین می شود

شریعتی درخصوص تامین سوخت مناطق سخت گذر خوزستان در ماه های سرد سال نیز گفت: مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد و سوخت موردنیاز مناطق عشایری و سخت گذر به موقع تامین خواهد شد.

استاندار خوزستان همچنین در جریان مشکلات شهر منتظران قرار گرفت و گفت: رفع کمبودهای شهر منتظران در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم این کار در بهتر شدن شرایط زندگی اهالی موثر باشد. 

وی افزود: سعی می شود در حد توان و به تدریج مشکلات منتظران که به تازگی از روستا به شهر تبدیل شده مرتفع شوند و با بهتر شدن شرایط شاهد توسعه منطقه باشیم.

شریعتی اظهار داشت: بزودی وضعیت شهرداری این شهر نیز مشخص و استقرار می یابد تا خدمات بیشتری به شهروندان آن ارائه شود.

وی افزود: اهالی شهر منتظران با زهکش این شهر مشکل داشتند که سعی می شود طرح ویژه ای برای آن تعریف و استاندارد شود.

استاندار خوزستان گفت: برای رفع مشکل سالن ورزشی، چمن و تربیت بدنی نیز به مدیرکل ورزش و جوانان دستور داده شد تا کمبودها را برطرف کند.

وی افزود: اهالی شهر منتظران خواستار شبانه روزی شدن کلینیک شهر هستند که باید پس از بررسی های لازم در صورتی که با شاخص های دانشگاه علوم پزشکی منطبق بود اقدام شود در غیر این صورت تصمیم دیگری گرفته می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار