رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی:
به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی اذربایجان غربی؛ مسابقات دفاع سه دقیقه ای از پایان نامه های دانشجویی در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۷۹۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵ 28 October 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  دکتر امین رستم زاده رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد: این مسابقات با هدف تقویت مهارت‌های بیانی و فراگیرساختن دستاوردهای پژوهشی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری، ایجاد فرصتی برای ارائه دستاوردهای دانشجویان پرتلاش و با استعداد به سازمان‌ها و صنایع نیازمند و ایجاد ارتباط متقابلی میان دانشجویان و بدنه صنعت در راستای استفاده از توانمندی های فارغ التحصیلان برای رفع نیازهای کشور برگزار می شود.
دکتر رستم زاده افزود:این مسابقات در آذربایجان غربی به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با نظارت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی کشور و مشارکت دانشگاههای سراسری ارومیه، علوم پزشکی ارومیه، پیام نور آذربایجان غربی، دانشگاه صنعتی ارومیه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه مسابقه دفاع سه دقیقه‌ای که نخستین بار توسط دانشگاه کوئیزلند استرالیا برگزار شده است افزود: ابتکار برگزاری این مسابقات توسط جهاد دانشگاهی بستر و زمینه های ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه و صنعت و تجاری سازی ایده های دانشجویی و مطالعات علمی آکادمیک تحصیلات تکمیلی و کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت را فراهم می کند.
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد: فراخوان مرحله مقدماتی چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای از پایان نامه های دانشجویی در آذربایجان غربی از 30 مهرماه اعلام شده و تا 20 آبان ماه مهلت ثبت نام فارغ التحصیلان دانشگاهی در مقاطع ارشد و دکتری می باشد.
وی با اشاره به شرایط شرکت در این مسابقات اظهار کرد: تمامی فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و معادل حوزوی آن که در همه رشته های مصوب که از ابتدای سال 1395 تا پایان شهریورماه ۱۳۹8 از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و دانشجویانی که پروپزال پایان نامه خود را تا پیش از پایان مهر 98 به تصویب رسانده اند می‌توانند در این دوره از مسابقات ثبت نام کنند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی افزود: تنها فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان شرکت در این مسابقات را دارند و پایان نامه های مقطع کارشناسی مورد پذیرش نخواهد بود.
دکتر رستم زاده در ادامه گفت همچنین فارغ‌التحصیلان تمامی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه‌های خارجی مورد تایید وزارتین می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند
وی خاطر نشان کرد: زمان برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات در استان آذربایجان غربی نیمه دوم آذرماه سال جاری در دانشگاه ارومیه برگزار می شود و مرحله نیمه نهایی مسابقات تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد و مرحله نهایی مسابقات بهار 1399 برگزار خواهد شد.
گفتنی است در این دوره از مسابقات، دبیرخانه مسابقات ضمن کسب مجوز از دانشگاه کوئینزلند به عنوان صاحب امتیاز معنوی آن، دستورالعمل اجرایی مسابقات را بر اساس شاخص های مسابقات بین المللی و استانداردهای دانشگاه کوئیزلند مورد بازبینی قرار داده است.
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه به افراد برگزیده در این مسابقات جوایز نفیسی اهدا خواهد شد گفت : علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی واقع در خیابان شهید بهشتی کوی منصور افشار ساختمان جهاد دانشگاهی معاونت فرهنگی مراجعه و یا با شماره 04433444070 تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار