معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان تهران گفت: همزمان با بارش‌های پاییزی ۳۰ اکیپ این شرکت نقاط بحرانی را رصد می‌کنند تا در زمان آب‌گرفتگی مسیر را بازگشایی کنند.
کد خبر: ۷۹۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 30 October 2019

به گزارش تابناک تهران، احمدعلی قربانیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اکیپ ها در نقاط مختلف به ویژه در حاشیه رودها و رود دره‌های استان در حال گشت زنی هستند و با رفع موانع، مسیر را برای سیلاب تسهیل می کنند.

وی افزود: همچنین امسال علاوه بر لایروبی های انجام شده ۳۵۰ کیلومتر حریم رودهای استان تهران میله گذاری و علائم هشدار سیل نصب شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان تهران با تاکید بر این که نیروهای این شرکت به صورت آماده باش هستند بیان داشت: این نهاد در دو بازه زمانی مخازن سدها و مسیر رودها را مدیریت می‌کند.

وی ادامه داد: اکنون ۸۰۴ میلیون متر مکعب آب ذخیره شده در سدها است که نسبت به سال گذشته که ۵۷۱ میلیون متر مکعب بوده افزایش بارش ها را نشان می دهد این در حالی است که با تخلیه بخشی از آب سدها در فروردین امسال سیلاب ها کنترل شد و حادثه‌ای در استان تهران نداشته‌ایم.

قربانیان با اشاره به ساماندهی رود دره ها در استان تهران گفت: برای مدیریت رود دره ها در بخش شمالی استان تهران سیل برگردان ایجاد کرده ایم تا با هدایت بارش ها به دشت های استان، سیلاب از محدوده شهری خارج شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار