مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز گفت: قریب به یک ماه از دعوت امام جمعه محترم شهر صدرا توسط این نهاد، جهت حضور در پاتوق مطالبه‌گری دانشجویی جهت شفاف سازی مسائل مدیریتی شهرش می گذرد.
کد خبر: ۷۹۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 30 October 2019

تابناک فارس به نقل از شیرازه:مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با اشاره به درخواست جلسه با امام جمعه صدرا و عدم پاسخ امام جمعه گفت: قریب به یک ماه از دعوت امام جمعه محترم شهر صدرا توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز، جهت حضور در پاتوق مطالبه‌گری دانشجویی می گذرد.

علی حسین زبرجد در ادامه اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه مطالبه گری عبارت بود از؛ ایجاد فرصت برای ایشان جهت پاسخگویی و دفاع از عملکرد چند ساله خویش به عنوان امام جمعه صدرا، که متاسفانه همزمان بوده است با برهه ای بسیار تاسف بار و غوطه ور در فساد در ساحت مدیریتی شهر صدرا، و همچنین ایجاد فرصت برای تنویر افکار عمومی در ارتباط با برخی ابهامات و شایعات مطرح شده پیرامون رفتار و عملکرد ایشان.

وی ادامه داد: اما با نهایت تاسف شاهد این بودیم که پس از درخواست حضور ایشان، تخطئه مطالبه گری بحق مجموعه بسیج دانشجویی، از مبادی گوناگون و به طرق مختلف آغاز گردید، این در حالی بود که ایشان در جلسه شورای اداری شهر صدرا به صراحت اعلام کردند که برای پاسخگویی آمادگی کامل دارند و از دعوت جهت حضور در دانشگاه آزاد شیراز با روی باز استقبال نمودند.

زبرجد در ادامه گفت: ایشان در کمال تاسف و تعجب از مسئولین دانشگاهی درخواست برخورد انظباطی با دانشجویان بسیجی کرده اند که متاسفانه مجموعه این رفتارها تنها باعث تقویت ظن دانشجویان بسیجی نسبت صحت به برخی از شنیده ها در رابطه با ایشان گردید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با اشاره به رسالت مطالبه گری بسیج دانشجویی گفت: از آنجا که مجموعه بسیج دانشجویی بر اساس رسالت مطالبه گری و مبارزه با فساد خود خواستار شفاف سازی ابهامات پیش آمده بود، بر اساس اصول شرعی و اخلاقی بر خود لازم دانست پیش از هرگونه اظهار نظر و طرح دعوی فرصت پاسخگویی و اقناع سازی را به امام جمعه محترم دهد اما متاسفانه با توجه به عدم حضور و امتناع ایشان در استفاده از فرصت فراهم شده، حجت بر ما تمام شده و به زودی به تکلیف انقلابی خود عمل نموده و قضاوت را بر عهده افکار عمومی خواهیم گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار