کد خبر: ۷۹۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ 31 October 2019

دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و صنعت‌نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل پایان یافت.

دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با قضاوت مرتضی منصوریان برگزار شد.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که نساجی در دو دیدار قبلی خود دو شکست متحمل شده و با ۹ امتیاز در جایگاه نهم قرار داشت اما در سوی دیگر میدان، صنعت نفت آبادان که عملکرد خوبی در هفته‌های گذشته داشته و در آخرین دیدار خود نیز ۲ بر یک تراکتور را شکست داده بود، با ۱۵ امتیاز پایین‌تر از پرسپولیس در رتبه پنجم ایستاده بود.

محمدرضا مهاجری سرمربی نساجی مازندران برای این مسابقه نیما میرزازاد، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسن جعفری، رضا علیاری(مجتبی ممشلی دقیقه ۶۷)، میلاد سرلک، سیدمحمد میری، علی‌اصغر عاشوری، علی شجاعی(حسین زامهران دقیقه ۷۰)، رضا دهقانی و محمد عباس‌زاده(محمدمهدی نظری دقیقه ۷۳) را به میدان فرستاد.

دراگان اسکوچیچ نیز در این مسابقه از ناصر سالاری، محمد اهل‌شاخه، سیدمحمد قریشی، عبدالله ناصری(محمود مطلق‌زاده دقیقه ۶۸)، عقیل کعبی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، جعفر سلمانی، طالب ریکانی(رضا جبیره دقیقه ۸۱)، محمدرضا غبیشاوی(میلاد جهانی دقیقه ۶۰) و مهدی مومنی بهره برد.

این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه بدون اینکه توپی از خط دروازه‌های دو تیم عبور کند پایان یافت و دو تیم به کسب یک امتیاز از این مسابقه رضایت دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار