مسلم مجدمی:
بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان گفت: می‌توانیم برابر تیم‌های خوب و مدعی قهرمانی، خودمان را به عنوان یک رقیب سخت و خطرناک نشان دهیم.
کد خبر: ۷۹۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 03 November 2019

مسلم مجدمی در خصوص آمادگی نفت آبادان پیش از بازی با استقلال تهران، اظهارکرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. البته با توجه به فشردگی مسابقات، کمی خسته هستیم. همچنین سفر نه‌چندان خوب به قائم‌شهر برای دیدار هفته قبل و بازی در زمین چمن مصنوعی، خستگی ما را دو چندان کرده است.

وی ادامه داد: استقلال تهران تیم خیلی خوبی است و از شرایط خوبی بهره می‌برد ولی امیدوارم تیم ما با نتیجه خوبی از این بازی خارج شود. این دیدار هم برای نفت آبادان و هم استقلال، با توجه به روندی که دو تیم داشته‌اند از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که همیشه بازی با تیم‌های استقلال و پرسپولیس انگیزه بازیکنان را دو برابر می‌کند، گفت: در تلاشیم تا یک بازی خیلی خوب برابر استقلال انجام دهیم. شرایط این تیم خوب شده و روز گذشته نیز موفق به شکست تیم خوب تراکتور شد. البته نفت آبادان هم شرایط خوبی دارد و برای برد به میدان می‌رویم.

وی خاطر نشان کرد: هدف ما این است که با شکست استقلال تهران به روند خوب‌مان ادامه دهیم. اسکوچیچ برای هر بازی به ما می‌گوید که تنها باید برای سه امتیاز وارد زمین شوید و در دیدار با استقلال تهران نیز هدف رسیدن به همین مهم است. ما نگاه‌مان رو به بالا است.

مجدمی عنوان کرد: با توجه به نتایجی که به دست آورده‌ایم، اکنون انگیزه خاصی در تیم ما برای رویارویی با تیم‌های قدر لیگ ایجاد شده است و می‌توانیم برابر تیم‌های خوب و مدعی قهرمانی، خودمان را به عنوان یک رقیب سخت و خطرناک نشان دهیم.

وی با بیان این‌که همچنان با مشکل مالی مواجه هستیم، گفت: فکر می‌کنم صحبت کردن در مورد مشکلات مالی تیم و باشگاه خیلی تکراری شده است. البته مسئولان باشگاه قول داده‌اند که مشکل مالی حل خواهد شد تا این موضوع تاثیر منفی روی عملکرد تیم نگذارد. بازیکنان با جان و دل بازی می‌کنند و ما به خاطر هواداران تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا خوشحال به خانه‌های‌شان برگردند. تنها دلخوشی مردم آبادان، همین تیم نفت است و حیف است که به آن توجه نشود. عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه نیز برای رسیدن پول به باشگاه بسیار تلاش می‌کند و البته قول‌هایی برای حل مشکلات مالی گرفته است. به نظرم او تنها است و می‌طلبد که همه برای حل مشکل مالی باشگاه تلاش کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نفت آبادان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار