استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تعادل نسبی در قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در بازار، گفت: همدلی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در این حوزه، باعث شده نسبت به سال‌های گذشته، شاهد کمترین مصادیق گران‌فروشی، احتکار و اخلال در بازار استان باشیم.
کد خبر: ۷۹۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ 02 November 2019
به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان، بر انتقال اخبار خوب و امیدبخش مبارزه با فساد به مردم تأکید کرد و افزود: متناسب با کاهش قیمت کالاهای اساسی و مواد اولیه، تولیدکنندگان نیز باید کاهش قیمت تمام‌شده در محصولات تولیدی خود را رعایت کنند.

وی بر تشدید نظارت بر قیمت کالاهای اساسی توسط دستگاه‌های نظارتی استان تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های مسئول، نتیجه نظارت و کنترل خود در بازار را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

پورمحمدی به نقش تحریم‌ها در وضعیت بازار کشور نیز اشاره کرد و افزود: به‌رغم شوک اقتصادی پس از اعمال تحریم‌ها، تدابیر مسئولان و همراهی مردم باعث کاهش مشکلات اقتصادی در کشور شده و امیدواریم این روند روز به روز با قدرت بیشتری ادامه یابد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر "خرید به اندازه مصرف" از سوی مردم، عنوان کرد: این موضوع باید بیش از پیش مورد توجه خانواده‌ها قرار گرفته و از توان مطبوعات، رسانه و سایر ابزارها و اقدامات فرهنگی در این زمینه استفاده شود.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هیچ گونه نگرانی از بابت تامین میوه شب عید و کالاهای اساسی در استان نداریم و دستگاه‌های مسئول باید تدابیر لازم نسبت به تهیه و توزیع نیازمندی‌های مردم را اتخاذ کنند.

در این نشست گزارشی از تغییرات قیمتی و روند نظارت بر تهیه و توزیع کالاهای اساسی و همچنین وضعیت تولید و توزیع برخی از مواد غذایی ازجمله گوشت و تخم‌مرغ توسط مسئولان امر ارائه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :