فولاد در هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور میزبان پرسپولیس است، نفت‌آبادان در آزادی به مصاف استقلال تهران می‌رود و نفت‌مسجدسلیمان از نساجی پذیرایی می‌کند.
کد خبر: ۷۹۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 03 November 2019

هفته دهم لیگ برتر کشور از فردا، سیزدهم آبان‌ماه با تک دیدار فولاد و پرسپولیس آغاز می‌شود. نفت آبادان نیز چهاردهم آبان‌ با استقلال دیدار می‌کند و نفت‌مسجدسلیمان ۱۷ آبان رو در روی نساجی قرار خواهد گرفت.

فولاد – پرسپولیس

فولاد که در فصل جاری با جواد نکونام، روزهای خوب و همراه با امتیاز را پشت سر گذاشته، بسیار امیدوار است که در هفته دهم نیز از تیم پرسپولیس امتیاز بگیرد و روند خوب خود را حفظ کند. البته شاگردان نکونام می‌دانند که بازی آسانی برابر قهرمان سه دوره قبل لیگ برتر ایران نخواهند داشت و اگر می‌خواهند با امتیاز، زمین خانگی را ترک کنند باید با تمرکز بالا رو به روی شاگردان کالدرون قرار بگیرند.

در حال حاضر پرسپولیس، نفت‌آبادان و فولاد با ۱۶ امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رده‌های چهارم تا ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند و بازی فولاد و پرسپولیس برای این دو تیم، شش امتیازی محسوب می‌شود زیرا برد در این دیدار می‌تواند یکی از این دو تیم را در صورت لغزش دیگر رقبا، به صدر جدول نزدیک‌تر کند.

فولاد در نیم‌فصل دوم فصل هجدهم موفق شد با افشین قطبی، پرسپولیس را شکست دهد و همین نیز انگیزه فولادی‌ها را برای تداوم نتیجه‌گیری برابر سرخ‌های پایتخت دو چندان کرده است. برای این بازی هواداران فولاد از چند روز گذشته عزم خود را برای حضور در ورزشگاه و حمایت صد درصدی جزم کرده‌اند و با این شعار که "اهواز، شهر دوم تیمی نیست" به دنبال حضور حداکثری در ورزشگاه شهدای فولاد هستند.

طی سال‌های اخیر بازی‌های فولاد و پرسپولیس در اهواز دیدنی، جذاب و تماشاگرپسند بوده است و باتوجه به این‌که این دو تیم در لیگ نوزدهم در حالی به مصاف هم می‌روند که هم‌امتیاز هستند و نمی‌خواهند امتیاز از دست بدهند، مطمئنا این دیدار می‌تواند از تماشایی‌ترین بازی‌های هفته دهم باشد.

فولاد از ساعت ۱۷:‌۴۵ فردا، دوشنبه میزبان شاگردان کالدرون است.

استقلال – نفت آبادان

نفت آبادان امسال همراه با نتیجه‌گیری، بازی‌های خوب و زیبایی را به نمایش می‌گذارد. این تیم که در لیگ نوزدهم توانسته مقابل تراکتور متمول و پرستاره در آبادان به پیروزی برسد و اولین شکست را به این تیم تبریزی تحمیل کند، نشان داده که در ادامه نیز می‌تواند برای هر رقیبی سخت و خطرناک باشد. آبادان این هفته باید در آزادی رو در روی شاگردان استراماچونی قرار بگیرد و مطمئنا روز سختی را هم برای آبی‌های پایتخت رقم خواهد زد.

البته تمام تیم‌ها در آزادی برابر استقلال و پرسپولیس بازی‌های آسانی ندارند و نفت آبادان هم می‌داند که دیدار با استقلال یکی از سخت‌ترین بازی‌های این تیم در فصل نوزدهم است. در حال حاضر نفت آبادان یک امتیاز بیشتر از استقلال دارد و با ۱۶ امتیاز در رده پنجم جای دارد و استقلال نیز در رده هفتم قرار گرفته است. این بازی با توجه به حساسیت تقابل دو تیم برای نزدیک‌تر شدن به صدر جدول، مانند دیدار فولاد و پرسپولیس از بازی‌های حساس هفته دهم خواهد بود.

نفت آبادان از ساعت ۱۵:۳۰ روز سه‌شنبه، چهاردهم آبان‌ماه میهمان استقلال است.

نفت‌مسجدسیلمان – نساجی

نفتی‌ها که امسال چهره متفاوتی از خود را رونمایی کرده‌اند و بدون شکست به کار خود در لیگ برتر ادامه می‌دهند، امیدوارند که در تقابل با نساجی با امتیاز از زمین خارج شوند تا همچنان همراه با تیم سپاهان رکورددار بازی‌های بدون شکست در لیگ نوزدهم باشند.

نساجی، رقیب این هفته نفت نیز در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد زیرا پس از تساوی هفته قبل این تیم برابر نفت آبادان، مهاجری سرمربی تیم از هواداران خداحافظی کرد.

هواداران نفت نیز که امسال با خیال‌ راحت‌تری بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنند، با حضور حداکثری در دیدارهای خانگی، روحیه و انگیزه تارتار و شاگردانش را دو چندان کرده‌اند. آن‌ها بسیار امیدوارند که نفتِ لیگ نوزدهم بتواند سرانجام خوبی داشته باشد.

نفت‌مسجدسلیمان از ساعت ۱۶:۴۵ روز جمعه، هفدهم آبان، پذیرای نساجی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار