دبیر مراسم نکوداشت "سیف‌الله دهکردی، پیشکسوت فوتبال خوزستان"، با رد انتشار اخباری مبنی بر ایجاد تنش در این مراسم و قهر نماینده مجلس پس از شنیدن صحبت‌های پیشکوست فوتبال استان، گفت: به نظرم اهداف چنین افرادی که خبرهای کذب را منتشر می‌کنند، مشخص است و هدف‌های خاصی را دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۷۹۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 04 November 2019

اصغر یاوری درباره انتشار اخباری در خصوص ایجاد تنش در مراسم نکوداشت سیف‌الله دهکردی که نهم آبان‌ماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: نمی‌دانم بر چه اساسی گفته شد که در این جلسه هنگامی که آقای یوسفی، نماینده مجلس در حال سخنرانی بود، آقای بختیاری‌زاده پیشکسوت فوتبال خوزستان حین صحبت‌های او، حرف‌هایی را زد و نگذاشت سخنان نماینده به پایان برسد و این موضوع باعث قهر نماینده مجلس شد. حتی در خبر کذب دیگر آمده بود که "سیاوش بختیاری‌زاده، همایون یوسفی را از پشت تریبون به زیر کشید". باید بگویم هیچکدام از این اخبار صحیح نیستند و مراسم سیف‌الله دهکردی از پیشکسوتان بزرگ خوزستان به بهترین نحو ممکن و با حضور حداکثری هفت نسل از فوتبال خوزستان برگزار شد.

وی با بیان این‌که مراسم نکوداشت به خوبی و به دور از هرگونه تنش برگزار شد، ادامه داد: آقای یوسفی که عضو فراکسیون ورزش مجلس است، در این جلسه پیرامون آقای دهکردی و ورزش خوزستان صحبت‌های تخصصی و خوبی داشت. پس از او نیز مقتدایی، استاندار سابق که خود در گذشته فوتبالیست بوده است، صحبت‌های خوبی پیرامون فوتبال داشت. سخنران‌های دیگری هم به روی سِن آمدند و صحبت‌هایی داشتند.

دبیر مراسم نکوداشت سیف‌الله دهکردی ادامه داد: سپس آقای بختیاری‌زاده نیز درخواست داشت که می‌خواهد اشعاری را در خصوص آقای دهکردی خدمت حاضرین ارائه دهد که او نیز به روی سِن آمد و پس از خواندن اشعار مورد نظر، با توجه به ابلاغیه وزارت نفت در مورد تیم‌های نفتی، خواستار رسیدگی مجلس و پیگیری موضوع از سوی ۱۸ نماینده خوزستان برای لغو این مصوبه شد. باید بگویم حین صحبت‌های آقای بختیاری‌زاده نیز هیچ اتفاقی رخ نداد و او تمام صحبت‌های خود را انجام داد.

وی گفت: متاسفانه برخی افراد به جای این‌که پس از برگزاری این مراسم باشکوه کمک کنند تا چنین مراسم‌هایی برای دیگر پیشکسوتان بزرگ خوزستان نیز برگزار شود، مطالبی جهت‌دار در فضای مجازی منتشر می‌کنند. نکته مهم این است که اصلا مشخص نیست که این افراد در مراسم حضور داشتند یا نه. زیرا اگر این رسانه‌ها در مراسم حضور داشتند، هرگز دست به انتشار چنین اخبار کذبی نمی‌زدند و واقعیت را می‌نوشتند.

یاوری عنوان کرد: متاسفانه برخی افراد نیز بدون این‌که از صحت و سقم خبر اطلاع داشته باشند، این متن را در فضای مجازی انتشار دادند و به این موضوع دامن زدند. به هر حال باید کمک شود تا با اخبار صحیح، به پیشرفت ورزش و برگزاری هرچه بیشتر چنین همایش‌هایی در استان خوزستان کمک شود. نباید انگیزه برگزارکنندگان چنین مراسم‌هایی را با چنین اخبار کذبی، تحت تاثیر قرار دهیم. البته به نظر من اهداف چنین رسانه‌ها و افرادی که خبرهای کذب را منتشر می‌کنند، مشخص است و هدف‌های خاصی را دنبال می‌کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار