استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: تلاش های بسیار خوب و مطلوبی برای ایجاد سرمایه گذاری در استان ایلام در دو سال گذشته شروع شده و اکنون این استان در شاخص امنیت اقتصادی بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۹۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱ 04 November 2019

به گزارش  تابناک  ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در ادامه نشست های خود با مسئولان ارشد کشور برای جذب سرمایه گذاری و ایجاد طرح های توسعه ای و اشتغالزا در استان یکشنبه شب با محمدباقر عالی معاون وزیر صمت و رییس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست که جمعی از مدیران سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز حضور داشتند، استاندار ایلام در راستای پیگیری تفاهم نامه های امضا شده شامل طرح روغن کشی کلزا در شهرستان آبدانان، تولید بنزین پیرولیز با مشارکت هلدینگ خلیج فارس، تولید کیسه پلی پروپیلن و اجرای طرح ممبران شهرستان ایوان بحث و گفت و گو کرد.

در تازه ترین ارزیابی گزارش تجارت‌نیوز از تحلیل داده‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، استان ایلام در بین استان های کشور با رشد بیش از ۲۰۰ درصدی سرمایه گذاری در چهار ماه نخست امسال در صدر سرمایه گذاری کشور به همراه استان های تهران، همدان، اردبیل، کرمان، خراسان شمالی و آذربایجان غربی قرار گرفته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار