استاندار گیلان با اشاره به اقدامات خوب دانشگاه گیلان در دولت یازدهم و دوازدهم گفت: این دانشگاه در راستای دانشگاه فناورانه جزو دانشگاه های موفق است که این مهم در زمره سیاست های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
کد خبر: ۷۹۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲ 07 November 2019

ارسلان زارع روز پنجشنبه در نشست شورای دانشگاه گیلان افزود: دانشگاه گیلان به عنوان مولفه موثر در توسعه استان در عرصه های مختلف نقش آفرینی بوده است.

وی اظهار داشت: دانشگاه گیلان در راستای تحقق چشم انداز و برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی، برش استانی و آمایش سرزمینی که مبنای توسعه ما در مسیر توسعه استان است، نقش موثری دارد.

استاندار گیلان در ادامه سخنانش با اشاره به برگزاری رویداد مهم با عنوان المپیاد فرهنگی ورزشی در دانشگاه گیلان در سال آینده، خاطر نشان کرد: حدود هفت هزار دانشجوی دختر و پسر به میزبانی دانشگاه گیلان در این المپیاد حضور می یابند بنابراین برای برگزاری این رویداد مهم زیرساخت هایی لازم است که بایستی به این مهم توجه شود.

وی با اشاره به انجام دو پروژه در دانشگاه گیلان شامل ساخت ساختمان دانشکده مکانیک و علوم پایه بیان داشت: با اقدامات لازم امیدواریم که ساختمان مکانیک دانشگاه گیلان در سال آینده و ساختمان دانشکده علوم پایه در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار