آیدا حیدری در گفتگو با تابناک:
بانوی ووشو کار کرمانشاهی گفت: با توجه به اینکه ورزشکران کرمانشاهی در رشته ووشو از پتانسیل بالایی برخوردار هستند حمایت از این ورزشکاران تنها دغدغه من از وزرات ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت ووشو است.
کد خبر: ۷۹۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 09 November 2019

 

 آیدا حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت:13 ساله که در عرصه ورزش فعالیت می کنم 8 سال ژیمناستیک و 5 سال ووشو کار کردم.

وی با اشاره به زمان حضورش در ورزش حرفی خاطر نشان کرد: رشته ی تالو از حرکات ژیمناستیک زیادی تشکیل شده است به همین خاطر مربی ژیمناستیک من را با رشته تلو آشنا کرد ، ولی علاقه ی زیادی به رشته تالو نداشتم وبه رشته ساندو روی آوردم. 

ورزشکار کرمانشاهی افزود:در اولین سال اعزامم به مسابقات در رشته ووشو جوانان توانستم مدال طلای جهانی برزیل رو کسب کنم و امسال سومین سال اعزامم بود که توانستم مقام سوم آسیا هر چند حق خوری شد امام توانستم برای کشور و استانم مدال کسب کنم.

حیدری تصریح کرد : امسال در مسابقات 48 کیلو بودم اما به خاطر یکسری مسائل در فدراسیون‌ بحث شده بود من را از 48 به 52 کیلو گرم اوردن و یک اتفاق به نظر من جالب بودکه هم در وزن 48 کیلو گرم نفر اول شدم و هم در وزن52 کیلو گرم توانستم مقام بیاورم.
 
به گفته این بانو ورزشکار ، ازشرایط فیزیکی خوبی برخوردار و آسیب خاصی ندارم و در حال حاضر خودم را برای مسابقات در کشور مراکش آماده میکنم.

وی در ادامه از مشوق های اصلی و حامیان شخصی خود گفت: خانواده مشوق های اصلی من هستند و با وجود شرایط سخت به من انگیزه دادن و دوم استادم که در شرایط سخت همیشه شبانه روز برای من زحمت کشیدند تا بتوانم باعث افتخار باشم. 

حیدری در خصوص ارزیابی جایگاه زنان در ورزش ایران ابراز داشت: که ورزشکاران خانم از جایگاه بالایی برخوردار هستند و با توجه به شرایط حجاب این کار برای ورزشکاران سخت کرده که بتوانند وزرش را به صورت آزادانه انجام دهند با توجه به این وجود جایگاه  از مسولان می خواهم به این جایگاه توجه بیشتری داشته باشند. 

بانوی ووشوکار کرمانشاه اذعان داشت: روی ورزش ووشو در ایران و در خارج  سرمایه گذاری می شود بطوری که قبلا ما فقط دو یا سه استان در مسابقات تمام طلا ایران می گرفتند ولی امروز با توکل بخدا تمام طلا تو کل استان پخش شده اند.
 
حیدری درپایان تاکید کرد:کسانی که می خواهند ورزش را شروع کنند باید بدانند سختی مشکلات تو راهتان هست کم نیارند و به خود استراحت دهند و تسلیم نشوند وبرای رسیدن به هدفشان تلاش کنند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار