کناری : در حالی که چارت سازمانی شهرداری یاسوج زیر ۱۰۰نفر است چرا به ۱۳۰۸ نفر حقوق می دهد؟ این مشکلات شهرداری یاسوج همگی محصولات امسال نبوده و مربوط به سال های گذشته نیز می باشد.
کد خبر: ۷۹۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۳ 10 November 2019
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در شورای تامین شهرستان بویراحمد با کل اعضای شورا و شهرداری جلسه ای برگزار کردیم، توصیه می کنیم منیت را کنار گذاشته و دست از دو دستگی و اختلافات بردارند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،"شاهرخ کناری" با بیان اینکه اختلافات مجموعه شورای اسلامی شهر یاسوج و شهرداری ابتدا باید ریشه یابی شوند که این ناکارآمدی ها از کجا نشئت می گیرد و چرا مرکز استانی هستیم که مثل شهرهای کوچک اداره می شود ادامه داد: آیا ما واقعا اعتبار با درآمد لازم را نداریم؟
فرماندار شهرستان بویراحمد افزود: ما همه شاخص ها را داریم و اعتباراتی که اصطلاحا در شهرداری یاسوج است اعتبارات کمی نبوده اند و بودجه ای که شهرداری پیگیر بود که محقق شود را به میزان ۱۲۰میلیارد تومان مصوب کردیم.
کناری اظهار کرد: در حالی که چارت سازمانی شهرداری یاسوج زیر ۱۰۰نفر است چرا به ۱۳۰۸ نفر حقوق می دهد؟ این مشکلات شهرداری یاسوج همگی محصولات امسال نبوده و مربوط به سال های گذشته نیز می باشد.
به گزارش ایسنا، فرماندار شهرستان بویراحمد گفت:  یاسوج، تنها مرکز استانی است که ناوگان عمومی و خط اتوبوس فعال ندارد در حالی که ۳۷ دستگاه اتوبوس و بیش از ۴۰ دستگاه مینی بوس در سازمان اتوبوسرانی استان است.
کناری با بیان اینکه یک پل مکانیزه در مرکز استان پیدا نمی شود، ادامه داد: سیما و منظر شهری، نبود زیرگذر و رو گذر، مرکز مانیتورینگ و سینما از جمله معضلاتی هستند که مردم می بینند.
وی تصریح کرد: توقع این است که شورا برنامه هایش اجرا شود. فرمانداری وظیفه دارد تشکیل هیئت رئیسه دهد و رئیس، نائب رئیس و دبیر را مشخص کند که انجام شده اما اگر موردی بررسی نشد باید خودشان حل و فصل کنند.
فرماندار شهرستان بویراحمد اظهار کرد: در شورای تامین شهرستان بویراحمد با کل اعضای شورای شهر و شهرداری جلسه ای برگزار کردیم و توصیه می کنیم با هم همکاری کنند و خودخواهی و منیت را کنار گذاشته و دست از دو دستگی و اختلافات بردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار