شهردار نظرآباد با اشاره به بدهی ۲ میلیارد تومانی انتقال زباله به کرج، گفت: تاکنون، کل زباله شهرستان نظرآباد به حلقه دره منتقل می شد و این در حالیست که دستور انتقال زباله با تاکید مدیریت شهری وقت کرج صورت گرفته بود و امروز این سیاست تغییر کرده است.
کد خبر: ۷۹۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ 10 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ مجتبی عسگری در جلسه هم اندیشی و رسیدگی به مشکلات شهری که با حضور استاندار البرز و فرماندار نظرآباد و جمعی از مدیران برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت شهری نظرآباد تاکنون اقدامات خوبی انجام داده است اما کافی نیست و لازم است با تدبیر استاندار، تحولات خوب شهری، ایجاد شود.

وی افزود: شهرداری نظرآباد ۳۰ میلیارد تومان بدهی ثبت شده دارد و در این مورد کسی مقصر نیست.

عسگری به لزوم تکمیل مجموعه فرهنگی و گردشگری در حال احداث تاکید و اضافه کرد: این مجموعه که امروز بازدید خواهد شد با مساحث ۲۰ هکتار، شامل هتل، مجموعه ورزشی و بیمارستان ویژه توریست است که می‌توان ادعا داشت برای نخستین بار در کشور انجام می شود و لازم است کمیسیون ماده ۵ در این زمینه کمک کند.

شهردار نظرآباد در ارتباط با کارخانه آسفالت گفت: با توجه به مجوزی که با سند مالکیت برای شخص مالک صادر شده بود منجر به برداشتی شد که در واقع جزو منافع شهری بود و در حال حاضر متوقف شده است.

عسگری با اشاره به تردد زیاد از جاده بادامک به احداث زیرگذر برای این مسیر تاکید و اضافه کرد: علیرغم نیاز این شهر به ایستگاه مسافربری قطار بین شهری، با توجه به وجود واحدهای تولیدی لازم است خط مترو از هشتگرد به نظرآباد نیز امتداد پیدا کند.

شهردار نظرآباد یادآور شد: علیرغم مخالفت های مدیریت شهری نظرآباد، در حال حاضر، کل زباله شهرستان نظرآباد به حلقه دره منتقل می شود و این در حالیست که انتقال زباله با تاکید مدیریت شهری وقت کرج صورت می‌گرفت که امروز با توجه به تغییر این سیاست با مشکلاتی نیز روبرو شده ایم.

وی با عنوان اینکه این موضوع، هزینه زیادی برای شهرداری نظرآباد ایجاد کرده، تصریح کرد: با توجه به انتقال زباله به حلقه دره، بدهی ۲ میلیارد تومانی برای شهرداری نظرآباد ایجاد شده است.

عسگری گفت: با توجه به امکان دفن زباله شهری داخل منطقه، زمین ۱۰ هکتاری در نظر گرفته شده که لازم است با نگاه جدید این موضوع تجدید نظر و از پرداخت هزینه بیشتر ممانعت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار