در هفته دوازدهم رقابت های لیگ آزادگان فجرسپاسی شیراز در خانه از داماش گیلان میزبانی می کند.
کد خبر: ۷۹۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 10 November 2019

تابناک فارس به نقل از ایانا: فجرسپاسی هفته قبل در خانه خوشه طلایی با نتیجه بدون گل متوقف شد تا دومین تساوی متوالی را پشت سر بگذارد، هرچند این ناکامی دو هفته ای در کسب پیروزی نیز نتوانست صدرنشینی را از کاکوها بگیرد.

فجری‌ها در سه دیدار اخیرشان یک پیروزی، دو تساوی، پنج امتیاز، سه کلین شیت و یک گل زده داشته اند، در حالی که هیچ گلی را هم دریافت نکردند. شاگردان مهابادی پس از انجام یازده بازی، شش پیروزی، چهار تساوی و یک شکست را در کارنامه ثبت کردند و ضمن رقم زدن عملکردی خوب، با بیست و دو امتیاز در صدر جدول قرار گرفته اند.

داماش نیز هفته قبل موفق شد در خانه با یک گل استقلال خوزستان را در نبرد شمال و جنوب شکست دهد و دومین پیروزی خود در سه دیدار اخیر را جشن بگیرد.

تیفوسی ها در سه بازی اخیر دو پیروزی، یک تساوی، هفت امتیاز، سه کلین شیت و سه گل زده داشته اند و با عملکرد فوق العاده خوب، هواداران تیفوسی را به کسب نتیجه در جدال حساس هفته دوازدهم امیدوار کردند.

شاگردان فراهانی تا این مقطع از فصل و پس از انجام یازده بازی، چهار پیروزی، پنج تساوی و دو شکست در کارنامه ثبت کرده اند و با هفده امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار