خوزستان، قحط الرجال نیست!
متاسفانه برخی از مدیران که در دولت های مختلف میدان داری می کنند با حمایت برخی نمایندگان مجلس که از قضا همسو با برنامه های دولت نیز نیستند صندلی مدیریتی خود را حفظ می کنند و یک سازمان یا دستگاه مهم اداری را از تغییر و تحول مدیریتی، ابتکار و خلاقیت و روزآمدی بازمی دارند
کد خبر: ۷۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 19 August 2015
آخرین شنیده های خبرنگار ما از تصمیم سازمان فنی و حرفه ای کشور برای تغییر مدیریتی در استان خوزستان حکایت دارد. اگرچه پیشتر به نظر می رسید رئیس فعلی سازمان فنی و حرفه ای کشور تمایلی به استفاده از نیروهای همسو با دولت یازدهم در بدنه مدیریتی این سازمان در استانها ندارد اما شنیده های خبرنگار ما از تغییر مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان در هفته های آتی حکایت می کند. 

به گزارش تابناک خوزستان، اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان ده سال است که توسط یکی از مدیران دولت احمدی نژاد اداره می شود و تا کنون رسانه های مختلفی از ادامه ی روند کنونی در این اداره کل انتقاد کرده اند.

باید منتظر بمانیم آیا مسئولان فنی و حرفه ای کشور، سیاست های دولت تدبیر و امید را در دستور کار قرار خواهند داد یا همچنان مدیران و سیاست های دولت سابق در این حوزه حاکم خواهند بود؟ اگرچه تا کنون هم این پرسش ایجاد شده است که اصرار رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور (که خود نیز در اواخر دولت احمدی نژاد بر مسند مسئولیت نشست) بر استفاده از مدیران احمدی نژاد در دولت یازدهم بر چه مبنایی است؟!

همچنین این انتظار از استاندار خوزستان وجود دارد تا تکلیف برخی ادارات کل همچون فنی و حرفه ای خوزستان را زودتر مشخص کنند و پیگیری و اقدامات لازم برای تحول مدیریتی و تحرک و پویایی در این ادارات انجام بدهند. ضمن آنکه انتظار بحق کارشناسان نخبه و تحصیلکرده این ادارت، گردش نخبگان و استفاده از پتانسیل غنی نیروی انسانی موجود که به حاشیه رفته اند در مناصب مدیریتی در استان (که توسط مدیران دولت قبل اداره می شوند) است. 

سخن دیگر آنکه متاسفانه برخی از مدیران که در دولت های مختلف میدان داری می کنند با حمایت برخی نمایندگان مجلس که از قضا همسو با برنامه های دولت نیز نیستند صندلی مدیریتی خود را حفظ می کنند و یک سازمان یا دستگاه مهم اداری را از تغییر و تحول مدیریتی، ابتکار و خلاقیت و روزآمدی بازمی دارند که جا دارد کارگزاران دولت جدید برای این موضوع تدابیری بیندیشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
آوای شوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
با سلام و عرض خسته نباشید به مدیر مسئول و ..
سازمان فنی و حرفه ای خوزستان نیاز به خانه تکانی در بخش مدیریتی و بروز رسانی وضعیت آموزشگاههای فنی دارد
در شهرستان شوش در تحقیقی که با همکاری دوستان در بخش فنی خدمات خودرو انجام دادیم متوجه ضعف کارگاههای آموزشی و نبود سازوکار مناسب در آموزش های فنی و حرفه ای شدیم
یک سنسور دور موتور پراید را نمی توانند بروز رسانی کنند
نبود آموزشهای فنی و حرفه ای مناسب عملا خدمات فنی شهرستانهای استان را در سطح نامناسبی قرار داده است
آوای شوش
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
بهترین‌گزینه برای تصدی مدیریت فنی و حرفه ای استان مهندس میرانی است.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
با عرض سلام و خسته نباشید
تغییر مدیریت در هر اداره ای الزامیست،متاسفانه تا کنون در اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان صورت نگرفته.
به امید پویایی در این اداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
بهترين گزينه براي سازمان فني و حرفه اي آقاي علي سينا اسدي است...
نیکفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
بهترین دوره مدیریت آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان دوره مهندس مهرداد گرمسیری بود.
نیکفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
در این چند سال که متاسفانه مدیریت سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان توسط یک مدیر نالایق اداره میشد. همه کارکنان و مردم شریف خوزستان میدانند بهترین دوره زمان جناب آقای مهرداد گرمسیری بود. از مسؤلین ونمایندگان محترم مجلس میخواهیم فکری به حال این سازمان بکنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار