رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه از پیگیری برای راه‌اندازی انجمن شرکت‌های دانش بنیان کرمانشاه تا قبل از پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۷۹۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 14 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان در رابطه با برخی موارد از جمله بازاریابی، ارتباط با کارخانجات و واحد‌های تولیدی، به تولید انبوه رساندن ایده‌ها، جذب سرمایه‌گذار، صادرات، حضور در بازار‌های جهانی و... مشکلاتی داشتند، گفت : برای اینکه این مشکلات و درخواست‌ها را پوشش بدهیم پیگیر راه‌اندازی انجمن شرکت‌های دانش بنیان کرمانشاه شدیم.

او گفت : این درخواست از سوی اتاق بازرگانی ایران نیز مورد موافقت قرار گرفت و چندی قبل نیز در این زمینه و برای هماهنگی بیشتر جلسه‌ای با مسئولین پارک علم و فناوری داشتیم و قرار شد هیات موسس این انجمن هرچه زودتر تشکیل شود.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: اکنون در حال عضوگیری برای این انجمن و جذب اعضا هستیم تا بتوانیم هیات موسس و هیات مدیره را تشکیل دهیم.

کاشفی افزود: بتوان تا قبل از پایان سال مجمع عمومی انجمن شرکت‌های دانش بنیان را برگزار کرد و این انجمن را تشکیل داد.

او گفت: با این کار انجمن شرکت‌های دانش بنیان جایگاه حقوقی و قانونی پیدا خواهد کرد و می‌تواند تعاملات بیشتری با مسئولین، واحد‌های تولیدی و... داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه استفاده از حمایت‌های مالی و معنوی اتاق بازرگانی از دیگر مزیت‌های راه‌اندازی این انجمن است، گفت: از این پس انجمن شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند در جلساتی مانند شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی حاضر شود و درخواست‌ها و مطالبات خود را ارائه کند .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار