سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز با اشاره به رکورد مصرف ۷۱۲ میلیون لیتر سوخت از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان بر ضرورت استفاده از سوخت‌های پاک از قبیل گازهای CNG تأکید کرد.
کد خبر: ۷۹۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 14 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ راهکارهای پیشگیری از قاچاق سوخت در پنجمین نشست کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان البرز بررسی شد.

در این نشست که به میزبانی شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان البرز و به ریاست جعفر داراب‌خانی معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان البرز و رئیس کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز برگزار شد، بر ضرورت پیشگیری از هرگونه تخلف در زمینه توزیع سوخت تأکید شد.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز در این نشست به بیان گزارش عملکرد شرکت متبوع خود پرداخت و از بالا رفتن مصرف سوخت در هشت ماه نخست سال جاری در مقایسه با سال گذشته خبر داد. 

مجتبی دلبری با اشاره به رکورد مصرف ۷۱۲ میلیون لیتر سوخت از ابتدای سال جاری تاکنون که حکایت از بالا رفتن مصرف سوخت‌های فسیلی دارد، بر ضرورت استفاده از سوخت‌های پاک از قبیل گازهای CNG تأکید کرد.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان البرز نیز با تأکید بر ضرورت اجرایی‌شدن مصوبات کارگروه اظهار کرد: «برگزاری این جلسات با حجم بالای مأموریت‌های محوله زمانی نتیجه‌بخش است که مصوبات آن به مرحله اجرا برسد و تأکید رئیس کل دادگستری البرز و دادستان کرج بر اجرایی شدن مصوبات اهمیت این جلسات را نشان می‌دهد.»

جعفر داراب‌خانی تصریح کرد: «با توجه به وجود سامانه‌های برخط متعدد پیشگیری از قاچاق کالا و ارز، ظرفیت قانونی و بستر لازم برای پیشگیری از این معضل وجود دارد و شایسته است اعضای کارگروه و دستگاه‌های مسئول به تکالیف خود در چارچوب قانون عمل کنند.»

پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی، نظارت بر کیفیت سوخت تولیدی و جلوگیری از کمبود فرآورده‌های سوختی در استان البرز از دیگر موارد عنوان شده در این جلسه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار