رییس شبکه آبفا آبادان گفت: ۵۷ درصد شبکه فاضلاب آبادان در یک سال گذشته اصلاح شد.
کد خبر: ۷۹۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵ 14 November 2019

علیرضا خلیلی نیا بیان کرد: تاکنون عملیات بازسازی ۶۶۰ کیلومتر از شبکه یک هزارو ۱۴۰ کیلومتری شهر آبادان انجام شده و ۴۸۰ کیلومتر آن باقی مانده است.

وی  عمده مشکلات شبکه فاضلاب آبادان را مربوط به ۴۸۰ کیلومتر باقی طرح بازسازی شبکه فاضلاب شهری بیان کرد و گفت: مشکلات موجود در موضوع فاضلاب آبادان قابل برطرف شدن است و در این خصوص برنامه ریزی لازم انجام شده است.

رییس شبکه آبفا آبادان گفت: مقدار باقی مانده از پروژه بزرگ شبکه فاضلاب آبادان شامل ۲ بخش است که ۲۸۰ کیلومتر آن مربوط به مناطقی است که تاکنون شبکه فاضلاب در آن احداث نشده و ۲۰۰ کیلومتر نیز مربوط به مناطقی است که نیاز به اصلاح و بهسازی دارند.

وی افزود: برای برطرف کردن مشکلات فاضلاب آبادان سه پروژه از پارسال در قسمت‌های مختلف شهری با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت نیرو و سازمان منطقه آزاد اروند آغاز و در حال اجرا است.

خلیلی نیا گفت: از سال ۱۳۷۳ تاکنون اگر سالی پنج درصد از شبکه فاضلاب آبادان اصلاح و بازسازی می شد تاکنون نباید مشکل فاضلاب در این شهر احساس می شد.

کل شبکه فاضلاب آبادان پیش از آغاز جنگ تحمیلی ۱۴۵ کیلومتر شبکه شرکتی و ۱۴۵ کیلومتر شبکه شهری بود که از سال ۷۰ تا ۹۲ با اجرای پروژه های فاضلاب ۴۳۳ کیلومتر به شبکه فاضلاب آبادان اضافه شد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: آبادان ، آبفا ، بارندگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار