مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، بازرسان کار استان را از زبده ترین بازرسان کار کشور برشمرد.
کد خبر: ۷۹۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴ 14 November 2019

ارسلان غمگین در جلسه استانی بازرسان کار- که در ساختمان شهید هاشمی در اهواز برگزار شد- یکی از تخصصی ترین حوزه های وزارت متبوع را بازرسی کار دانست و گفت: با توجه به آن که در خوزستان صنایع عظیم و متنوعی وجود دارد، بازرسان کار این استان- که با صنایع مختلف آشنا بوده و اقدام به بازرسی و تذکر نقایص حفاظتی در کارگاه ها می کنند- از زبده ترین بازرسان کار کشور هستند.

او با اعلام حمایت تمام قد از کارکنان به ویژه بازرسان کار باتوجه به اهمیت شغلی آنان به عنوان بازوان توانمند وزارت متبوع گفت: بازرسان کار باید مورد حمایت قرار گیرند و امکانات لازم سخت افزاری و نرم افزاری برای ارتقای بازرسی و بالا بردن توان نظارتی در اختیار آنان قرار گیرد.

غمگین از تلاش برای ترمیم حقوق کارمندان به ویژه بازرسان کار که در حال پیگیری است- خبر داد و با قدردانی از تلاش بازرسان کار خواستار ادامه کار و فعالیت با جدیت آنان شد تا بتوان بهترین خدمت را به جامعه هدف انجام داد.

در این جلسه شجیراتی معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به اهمیت بازرسی کار خواستار توجه ویژه به کارگاه های مشکل دار و کسب اطلاعات بروز این کارگاه ها شد.

همچنین رییس بازرسی کار خوزستان با اشاره به محول شدن وظایف متعدد به بازرسان کار به بیان مشکل های موجود در این حوزه پرداخت.

احمد سلامات از جمله مشکل های عمده در بازرسی کار را ضعف در امکانات اداری از جمله وسیله نقلیه مناسب و سیستم کامپیوتری و نبود سیستم تشویق و تنبیه دانست و افزود: به رغم مشکل ها با امکانات محدود بیشترین بازدهی توسط بازرسان کار در حال انجام است. از جمله فعالیت های مهم صدور گواهینامه های مسوولان ایمنی و ایمنی پیمانکاری است.

در این جلسه بازرسان کار شهرستان های مختلف استان مسایل نیاز حوزه های خود را عنوان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار