رقابت‌های زیبایی اسب اصیل خالص ایرانی، جام "الماس سوسنگرد" با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
کد خبر: ۷۹۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ 16 November 2019

این رقابت‌ها به مناسبت شکست حصر سوسنگرد، ۲۳ و ۲۴ آبان‌ماه برای اولین بار در سوسنگرد برگزار شد.

۶۵ راس اسب از خوزستان، اصفهان، کرمانشاه، لرستان، البرز و تهران در ۱۳ گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند. دو داور از ایران و بلژیک نیز این مسابقات را قضاوت کردند.

در پایان رقابت‌های کره مادیان‌های آیندگان خالص ایرانی، ‌اسب تهامی به مالکیت عبدالستار حیدری از خوزستان مقام اول را کسب کرد. در مسابقات کره مادیان‌های یکساله خالص ایرانی نیز اسب پرنسا به مالکیت سعید نوروزی از خوزستان و اسب پریماه شکل‌آبادی به مالکیت مهدی شکل‌آبادی از اصفهان به ترتیب در کلاس‌های ۲A و ۲B عناوین اول را به خود اختصاص دادند.

همچنین در مسابقات کره مادیان دو ساله خالص ایرانی، اسب بهار شاه‌آبادی به مالکیت منصور کعبی از خوزستان و اسب بنیتا شکل‌آبادی به مالکیت مهدی شکل‌آبادی از اصفهان به ترتیب در کلاس‌های ۳A و ۳B در رده‌های اول قرار گرفتند.

در رقابت کره مادیان سه ساله خالص ایرانی نیز اسب آپادانا قاضی به مالکیت علی قاضی و در مسابقات کره مادیان هفت سال به بالا، اسب فردخت قلعه‌تل به مالکیت علیرضا لفیطه‌پور هر دو از خوزستان مقام‌های اول را کسب کردند.

همچنین در مسابقات کره نریان‌های آیندگان خالص ایرانی، اسب تیگرس هیدالو به مالکیت فرشاد محمدعلیزاده از خوزستان مقام نخست را به دست آورد.

در رقابت کره نریان یکساله خالص نیز اسب پایدار کعبی به مالکیت سجاد کعبی از خوزستان و اسب پرواز به مالکیت رضا شاه‌حسینی از کرمانشاه به ترتیب عناوین نخست کلاس‌های ۷A و ۷B را به خود اختصاص دادند. در مسابقات کره نریان‌های دو ساله، پرتو طاها به مالکیت مسعود عبدال‌زاده دزفولی و اسب بالامقام به مالکیت احمد خلیفه هر دو از خوزستان به ترتیب مقام‌های اول کلاس‌های ۸A و ۸B را به دست آوردند.

در رقابت کره نریان‌های سه سال، چهار تا شش سال و هفت سال به بالا نیز به ترتیب اسب آرادسلطان قنواتی به مالکیت مسعود قنواتی، اسب یونان جباری به مالکیت عبدالرضا جباری و اسب فولاد باغبان‌زاده به مالکیت برادران باغبان‌زاده هر سه از خوزستان عناوین نخست را کسب کردند.

همچنین در مسابقات کره مادیان‌های آیندگان، یکساله و چهار ساله خون خارجی به ترتیب اسب تهامی به مالکیت حسن عبدالخانی، اسب پریماه به مالکیت حسین محمودی و اسب ارسولا به مالکیت محمد خسروی هر سه از خوزستان، عناوین اول را به خود اختصاص دادند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار