نفرات برتر رقابت‌های انتخابی شنا بانوان خوزستان برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور شناخته شدند.
کد خبر: ۷۹۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ 16 November 2019

ساسان کریمی، رئیس انجمن شنا هیات کارگری خوزستان اظهارکرد: این مسابقات 23 آبان‌ماه با حضور 40 ورزشکار در قالب تیم‌های استخر قدس اهواز، استخر آزادی اهواز، نفت اهواز، بهبهان، مسجدسلیمان، لالی، آبادان، امیدیه و شوشتر در اهواز برگزار شد.

وی بیان کرد: در مسابقات 50 متر کرال سینه رده سنی 19 تا 29 سال، الهام کیانی‌زاده، نیلوفر یوسفی و سحر صالحی به ترتیب اول تا سوم شدند، در رده سنی 30 تا 34 سال این ماده نیز ماندانا علی‌محمدی، زینب موسوی و پگاه فتاح‌زاده عناوین اول تا سوم را به دست آوردند و در رده سنی 35 تا 39 سال، مرضیه سیلاوی، شاداب عباسی و لیلا هرمزی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

رئیس انجمن شنا هیات کارگری خوزستان عنوان کرد: در ماده 50 متر قورباغه رده سنی 40 تا 44 سال، بهار وایزی به عنوان نفر برتر معرفی شد. در این ماده و رده سنی نفرات دوم و سوم انتخاب نشدند. در رده سنی 45 سال به بالا این ماده نیز آتوسا سماعی، عصمت محجوبی و زهره موجی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای گرفتند.

وی با بیان این‌که مسابقات انتخابی استان در سطح بالایی برگزار شد و شرکت‌کنندگان در سطح کیفی خوبی قرار داشتند، گفت: نفرات برترا این رقابت‌ها 12 آذرماه به مسابقات قهرمانی شنا کارگری کشور که در مشهد برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: شنا بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار