مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد؛
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تاکنون ۴۴۰ متر از تونل اول راه کربلا (مسیر ایلام - مهران) حفاری شده است.
کد خبر: ۷۹۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 18 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر کاظمی اظهار داشت: پس از پایان کنگره بزرگ اربعین و برگشت ترافیک محورهای استان به روال عادی، ادامه عملیات تکمیلی پروژه های بزرگراه ایلام - مهران در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: هم اکنون پیمانکاران قطعات مختلف به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا بخش زیادی از این مسیر را قبل از پایان سال جاری تکمیل کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در خصوص وضعیت تونل های اول و دوم راه کربلا در مسیر ایلام - مهران گفت: از ۸۴۰ متر طول تونل اول راه کربلا تاکنون ۴۴۰ متر آن حفاری شده است و تا پایان سال جاری حفاری پایان و عملیات لاینینگ آن آغاز خواهد می شود.

کاظمی از حفاری کامل تونل دوم راه کربلا به طول ۷۴۰ متر نیز خبر داد و یادآور شد: هم اکنون آماده سازی دیواره ها برای اجرای لاینینگ( طاق بتونی) در این مسیر در حال انجام است.

وی در خصوص باند برگشت منطقه کنجانچم نیز گفت: ادامه عملیات راه سازی این قطعه به طول ۹ کیلومتر برآورد شده و ظرف روزهای آینده فراخوان مناقصه آن نیز اعلام می گردد.

در حال حاضر ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۷۷۰ کیلومتر راه روستایی در استان ایلام زیر بار ترافیک است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار