رئیس سازمان نوسازی مدارس استان خبرداد:
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از کسب رتبه اول استان در جذب مشارکت خیرین خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که امسال کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز به ۲۰۰ میلیارد تومان برسد.
کد خبر: ۷۹۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 19 November 2019

علی قربانی اظهار کرد: امسال با توجه به وقوع سیل فروردین و زلزله مسجدسلیمان نگاه‌ها به استان بود. خوشبختانه توانستیم در ساخت پروژه‌های آسیب‌دیده از سیل، از خیرین مدرسه‌ساز کمک بگیریم. علاوه بر این خیرین مدرسه‌ساز در ساخت ۱۶۰ کلاس درس نیز کمک کردند که البته این عدد رو به افزایش است.

وی افزود: با توجه به حمایت مسئولین استانی، توانستیم زمین در اختیار خیرین مدرسه‌ساز قرار دهیم که باعث تشویق خیرین به همکاری در ساخت پروژه‌های آموزشی شد و خوشبختانه پروژه‌های آموزشی خیرساز در استان افزایش یافتند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که امسال کمک‌های خیرین به ۲۰۰ میلیارد تومان برسد. برنامه ما برای جلب مشارکت خیرین، اتمام پروژه‌های در حال ساخت است. اعتماد خیرین زمانی جلب می‌شود که ما بتوانیم سهم اعتبارات ملی را در ساخت پروژه‌ها تامین کنیم که خود به خود باعث تشویق خیرین مدرسه‌ساز می‌شود.

وی با اشاره به کسب رتبه اول خوزستان در جذب مشارکت خیرین مدرسه‌ساز، گفت: پیش از این نیز استان خوزستان در جلب مشارکت خیرین خوزستانی و خیرین دیگر استان‌ها، جزو سه استان اول در سطح کشور بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار