رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان به شهروندان درخصوص پیامک جعلی ثبت نام یا واریز بسته‌های حمایتی دولت و معرفی سایت درج شماره کارت هشدار داد.
کد خبر: ۷۹۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ 20 November 2019

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، جواد درستکار اظهار داشت: در چند روز اخیر مشاهده شده برخی از افراد سودجو با ارسال پیام‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی و شبکه ارتباطات موبایلی به دنبال دریافت شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضاء و cvv۲ شهروندان عزیزمان با ترفند ثبت‌نام بسته‌های حمایتی دولتی می‌باشند.

رئیس پلیس فتای اصفهان افزود: شهروندان هرگونه اخبار مربوطه را از طریق منابع موثق مانند رسانه ملی، خبرگزاری‌های رسمی و سایت‌های سازمان‌ها دریافت کنند.

وی تأکید کرد: این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که سازمان‌ها و ادارات دولتی برای ثبت‌نام، ویرایش اطلاعات و هرگونه فرایندی، هیچ‌گاه پولی دریافت نمی‌کنند.

درستکار به شهروندان هشدار داد: در صورت مراجعه به لینک جعلی ارسالی و تکمیل فرم‌های مربوطه باید هرچه سریع‌تر به بانک مراجعه و نسبت به تغییر رمز دوم حساب اقدام کنید، همچنین بهترین و مطمئن‌ترین راه برای جلوگیری از گرفتار شدن در دام این نوع کلاهبرداران، مراجعه به بانک و فعال کردن رمز پویا برای حساب‌های بانکی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار