بانوی ملی‌پوش خوزستانی:
ملی‌پوش خوزستانی دو و میدانی جانبازان و معلولان گفت: با حداقل‌ها تمرین کردم ولی بهترین نتیجه را در مسابقات پارا دو و میدانی جهان گرفتم.
کد خبر: ۷۹۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 20 November 2019

هاشمیه متقیان درخصوص کسب مدال نقره رقابت‌های پارا دو و میدانی جهان در پرتاب نیزه کلاسF۵۶ با رکورد ۲۲٫۶۷ متر، اظهارکرد: ورزشکاران ۱۱ کشور در این ماده حضور داشتند که من باتوجه به ارتقا رکوردی که نسبت به مسابقات کشوری داشتم، توانستم در رده دوم جهان قرار بگیریم و سهمیه مستقیم حضور در پارالمپیک توکیو را نیز کسب کنم. رقیب اصلی من از کشور لتونی بود که به مقام قهرمانی رسید.

وی با بیان این‌که مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد، گفت: داوران خیلی سخت‌گیر بودند و باتوجه به این‌که در سال پارالمپیک هستیم، سحت‌گیری آن‌ها بیشتر هم شده بود.

این بانوی ورزشکار درباره تاثیر تجهیزات و امکانات در مدال‌آوری نیز عنوان کرد: برای مسابقات پارآسیایی جاکارتا، کمیته ملی پارالمپیک برای من تجیهزات فرستاد که از آن‌ها استفاده کردم و از نظر تجهیزات و نیزه مشکلی نداشتم. البته برای رقابت‌ها جهانی نیز تجهیزاتی خریداری کرده بودند که باتوجه به تحریم‌ها هنوز وارد ایران نشده‌اند. من با حداقل‌ترین امکانات نیز تمریناتم را قطع نکردم و برای کسب مدال انگیزه داشتم و مربی‌ام نیز کنارم بود. به هرحال باید در بدترین شرایط هم تمرین کرد و به فکر بهترین نتایج بود. در واقع من با حداقل‌ها تمرین کردم و بهترین نتیجه را گرفتم.

وی در ادامه گفت: از خانم کرم‌زاده، مربی‌ام که بسیار برای من زحمت می‌کشد و همیشه همراهم است، قدردانی می‌کنم. از آقای بهمن رضایی، رییس انجمن دو و میدانی ایران نیز تشکر می‌کنم. او در اردوها و مسابقات بسیار به من کمک و نکات تاثیرگزاری را گوشزد می‌کند.

متقیان بیان کرد: پیش از اعزام به مسابقات پارا دو و میدانی جهان نیز مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، جوایر پاراآسیایی جاکارتا را پرداخت کرد که جا دارد از او تشکر کنم زیرا روحیه خوبی به ما داد.

وی در پایان گفت:‌ اردوی تیم‌ملی نیز از نیمه دوم آذرماه در کیش برگزار خواهد شد تا برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک توکیو آماده شویم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هاشمیه متقیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار