هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور از سوم آذرماه آغاز می‌شود ولی بازیکنان نفت آبادان هنور مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند.
کد خبر: ۷۹۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 21 November 2019

نفت آبادان علی‌رغم این‌که لیگ نوزدهم را با مشکلات مالی آغاز کرد ولی تا هفته نهم موفق به ثبت نتایج و بازی‌های خوب و تماشاگرپسند شد، اما رفته‌رفته مشکلات مالی بر این تیم غلبه کرد و تاثیر آن در دیدار با استقلال تهران در هفته دهم که شکست سنگین نفت را به همراه داشت، مشخص شد.

در پی مشکلات بسیار تیم‌های نفتی خوزستان نیز مقرر بود، وزیر نفت با سفر به خوزستان جلسه‌ای با مدیران باشگاه‌های نفت آبادان و نفت‌مسجدسلیمان جهت کمک به این تیم‌ها داشته باشد که البته این جلسه به تعویق افتاد تا همچنان مشکلات نفت آبادان که تاکنون پولی به بازیکنان خود پرداخت نکرده است، پا بر جا باقی بماند.

بازیکنان نفت آبادان حتی در پی این مشکلات، سه روز نیز دست به اعتصاب زدند.

به نظر می‌رسد اگر پول به زودی به این باشگاه نرسد، نفتی‌ها با مشکلات جدی‌تری روبه‌رو خواهند شد و دیگر نمی‌توانند آن تیم خوب ابتدای فصل باشند. اکنون بازیکنان این تیم در انتظار نگاه ویژه مسوولان برای کمک به این باشگاه هستند.

فوتبال در آبادان از دیرباز طرفداران بسیاری داشته و حتی می توان گفت تنها دلخوشی و سرگرمی مردمی است که با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند. بر این اساس می‌طلبد که مسوولان توجه بیشتری به تیم نفت آبادان داشته باشند و با سرعت بیشتری به دنبال حل مشکلات این تیم باشند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نفت آبادان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار