آذری جهرمی در واکنش به تحریمش از سوی آمریکا:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار توئیتی نسبت به اقدام اخیر آمریکا مبنی بر قرار دادن نامش در لیست تحریم‌ها واکنش نشان داد.
کد خبر: ۷۹۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 23 November 2019

واکنش آذری جهرمی

به گزارش تابناک سمنان: محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به اقدام اخیر آمریکا مبنی بر قرار دادن نام او در لیست تحریم‌ها در صفحه توئیتر خود نوشت:

«من تنها عضو باشگاه تحریمی‌ها نیستم، قبل از من استارت‌آپ‌ها، توسعه دهنده‌ها، بیماران سرطانی و کودکان‌ای بی هم تحریم شده‌اند. من به حمایت از دسترسی آزاد به اینترنت ادامه خواهم داد و اجازه نمی‌دهم آمریکا توسعه ایران را متوقف کند.»

اجازه نمی‌دهم آمریکا توسعه ایران را متوقف کند

به دنبال افزایش نرخ بنزین در کشور و اعتراضات مردمی، عده‌ای آشوبگر به رسم موج سواری همیشگی‌شان، از فرصت پیش آمده سوءاستفاده کردند و تلاش کردند تا با انحراف جریان اعتراضات مردمی، ماجرا را در مسیر اهداف خود پیش ببرند. با بالا گرفتن اغتشاشات و به خطر افتادن جان مردم و سیاست شورای امنیت کشور در راستای امنیت عمومی، اینترنت بین‌الملل با محدودیت مواجه شد.

پروژه اغتشاشات و ایجاد آشوب که همچون دفعات پیش به صورت سازماندهی شده و با خط گرفتن از شبکه‌های معاند و ضد انقلاب هدایت می‌شد، با این اقدام شورای امنیت به سرانجام نرسید. این اقدام شورای امنیت سبب عصبانیت آمریکا به عنوان رهبر اصلی این جریانات شد تا آنجا که وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه اول آذرماه، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران را به دلیل یاری رساندن در قطع اینترنت در فهرست تحریم‌های خود قرار داد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار