نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بسیج سازندگی را یکی از بهترین بسترها برای تحقق فرامین رهبر انقلاب دانست.
کد خبر: ۷۹۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 24 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر ، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز شنبه در دیدار با مدیران گروه های جهادی و کارآفرینان برتر بسیج سازندگی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: بسیج سازندگی می تواند بهترین بستر برای اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری باشد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حوادث چند روز گذشته افزود: در قضایای چند روز گذشته بسیجیان توانستند خوب مدیریت کنند و آمریکا و استکبار جهانی را مأیوس کنند.

وی با تاکید بر لزوم شناسایی نقاط ضعف  کشور گفت: باید نقاط ضعفی را که خارجی ها از آن سوءاستفاده می کنند را شناسایی کرده و از آن ها به عنوان فرصتی برای تبدیل شدن به نقطه قوت بهرمند شویم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: قریب 25 سال است که فحوای فرمایشات مقام معظم رهبری حول اقتصاد و برنامه های اقتصادی است، لذا باید اقتصادمان را قوی کنیم، زیرا آن موهبتی که می تواند ما را مستقل و متکی به خود به دنیا مطرح کند، همین اقتصاد است.

آیت الله علما با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت عظیم نیروهای جوان خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت های جوان تاکید فراوانی دارند و همواره خواهان حضور پر شور جوانان در تمامی عرصه های کشور هستند.

گفتنی است در این دیدار برخی از کارآفرینان بسیجی به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند. 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار