رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم از تمدید مدت زمان اجرای طرح پاییزه کتاب تا پنجم آذر ماه خبر داد.
کد خبر: ۷۹۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۱ 24 November 2019

به گزارش تابناک قم، حمید خرمی، با اشاره به تمدید پاییزه کتاب تا پنجم آذر ماه اظهار کرد: 57 کتابفروش در طرح پاییزه کتاب شرکت کردند. همزمان با این طرح، جشنواره هفته کتاب در مجتمع ناشران برگزار شد که تخفیفات بیشتری از یارانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع ناشران ارائه شد.

وی عنوان کرد: 20 تا 25 درصد یارانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه اجرای این طرح بود ولی به مناسبت هفته کتاب تا 35 درصد تخفیف و بن کتاب به خریداران کتاب از کتابفروشی‌های مجتمع ارائه شد.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم یادآور شد: از ابتدای طرح تاکنون بالغ بر 22 هزار جلد کتاب به مبلغی بالغ بر 6 میلیارد ریال از کتابفروشی‌های سطح شهر خرید صورت گرفته است.

وی با اشاره برنامه‌های هفته کتاب از 21 تا 30 آبان ماه گفت: برگزاری برنامه ویژه کودکان با عنوان آی قصه، نشست صمیمی با یکی از نویسندگان کتاب، همایش کتابخوانی و تولید محتوا و سمینار حمایت‌های قانونی ایران از مؤلفان و نشست ویژه ناشنوایان در حوزه کتابخوانی از جمله برنامه‌های برگزار شده در این ایام بود.

خرمی روز کتابگردی را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و افزود: این برنامه با حضور استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در کتابفروشی‌های سطح شهر برگزار شد و مسؤولان استان از نزدیک با مشکلات این بخش آشنا شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار