تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به دومین پیروزی خود در لیگ برتر ایران در فصل 98-99 دست یافت.
کد خبر: ۷۹۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰ 24 November 2019

به گزارش تابناک اصفهان، در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه فولادشهر میهمان ذوب‌آهنی بود که در 10 هفته‌ گذشته لیگ برتر عملکرد نا‌امید کننده‌ای داشت، شاگردان منصوریان تا قبل از این دیدار تنها یک پیروزی در کارنامه داشتند که 5 شکست و 4 تساوی را تجربه کرده بودند. در این دیدار که در حضور نزدیک به هزار نفر تماشاگر برگزار شد، در نیمه نخست بازی سرد و کسل کننده ای از هر دو تیم تا دقیقه 38 شاهد بودیم و بیشتر توپ در میانه میدان ضربه خورد، اما در دقیقه 43 علیرضا منظمی مهاجم جوان ذوب آهن پاس مستقیم و بلند حمید بوحمدان را با یک کنترل زیبا تبدیل به گل کرد، قبل از گل شاگردان منصوریان می توان تنها به ضربه ارسلان مطهری به سمت دروازه شهاب گردان در دقیقه 39 اشاره کرد که این شوت از کنار دروازه فولاد به اوت رفت تا ذوبی ها با تک موقعیت خود با دست پر به رختکن بروند. با شروع نیمه دوم این تیم میهمان بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت تا بازی را به تساوی بکشاند، اما طوفان فولادی ها همان 20 دقیقه اول نیمه دوم بود و پس از آن بازی از نظر مالکیت توپ و میدان به تعادل کشیده شد هرچند شاگردان نکونام برای رسیدن به گل دست بردار نبودند، اما در پایان بازی با همان تک گل منظمی به پایان رسید تا تیم ذوب آهن اصفهان به دومین پیروزی خود در لیگ برتر ایران در فصل 98-99 دست یابد.
ترکیب ذوب آهن: معراج اسماعیلی، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، دانیال اسماعیلی فر، قاسم حدادی فر (احسان پهلوان 88)، علیرضا منظمی(محمدرضا خلعتبری دقیقه 78)، مسعود ابراهیم زاده، ارسلان مطهری (مهران درخشان‌مهر دقیقه 73) و مهدی مهدی پور سرمربی: علیرضا منصوریان
ترکیب فولاد خوزستان: شهاب گردان، ایوب والی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، صالح حردانی (امیرحسین باقر‌پور دقیقه 80)، وحید نامداری (حسن بیت‌سعید دقیقه 46)، میثم دورقی (مهرداد هدایتیان دقیقه 65)، محمد قاسمی نژاد، احمد عبدالله زاده، روح الله سیف اللهی و لوسیانو پریرا سرمربی: جواد نکونام
داور: محمد‌حسین زاهدی‌فر
کمک‌داور: آرمان اسعدی و جلیل شعرانی
کارت زرد: مهدی مهدی‌پور دقیقه 75 ، معراج اسماعیلی‌فر دقیقه 74 و قاسم حدادی فر دقیقه 88 از ذوب‌آهن، صالح حردانی دقیقه 78 ، شهاب گردان دقیقه 87 و وحید حیدریه دقیقه 93 از فولاد خوزستان
دقایق حساس:
دقیقه 39 – ضربه سنگین ارسلان مطهری به طرز خطرناکی از کنار دروازه گردان به اوت رفت.
گل ذوب آهن دقیقه 43- علیرضا منظمی مهاجم جوان ذوب آهن پاس مستقیم و بلند حمید بوحمدان را با یک کنترل زیبا تبدیل به گل اول بازی کرد.
دقیقه 50- ارسال کرنر توسط سیف الهی روی دروازه ذوب‌آهن را احمد عبدالله‌زاده با ضربه سر قطع کرد که با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.
دقیقه 60-ضربه بازیکن فولاد خوزستان در محوطه جریمه ذوب‌آهن بعد از برخورد با نژاد مهدی مدافع ذوب‌آهن به کرنر رفت.
دقیقه 69- ارسلان مطهری روی اشتباه مدافع فولاد صاحب توپ شد و تا پشت محوطه جریمه پیش رفت اما ضربه وی دقت کافی را نداشت و از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 80- حسن بیت سعید در موقعیت خوب گلزنی در مقابل دروازه ذوب‌آهن قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را دروازه‌بان ذوب‌آهن دفع کرد.
حواشی:
-سعید آذری مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن و مدیرعامل کنونی باشگاه فولاد خوزستان با عصا در بین تماشاگران نظاره گر این دیدار بود.
-هوای فولادشهر به شدت سرد بود و این موضوع روی بازی تاثیر گذاشته بود.
-علیرضا منصوریان با ترکیبی کاملا متفاوت به مصاف فولادی ها آمد.
-تعداد اندکی از تماشاگران تیم فولاد خوزستان را مورد تشویق قرار دادند.
-پرچم بزرگی از ذوب آهن به رنگ سفید و سبز در دستان تماشاگران ذوب آهنی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار